Strony

Menu

20 paź 2015

#2 Co bym dodała do gier

~Bueno~
No to witam już w drugiej części nower serii. Bez przedłużania zaczniemy. Grą, którą wybrałam na dzisiaj to Transformice w skrócie TFM.
W TFM chodzi o zbieranie serka.Zarabiamy serki jak pieniądze, a za nie możemy kupić różne rzeczy. Zbieramy levele, a gdy je będziemy mieli możemy wejść w coś takiego jak ,,Umiejętności'', a tam kupujemy najwspanialsze rzeczy do roboty szamana - czyli myszka, która raz na jakiś czas pomaga innym, aby doszły z serem do norki. Od niedawna dołączyła Elekcja, czyli myszki głosują na prezydenta i burmistrza w grze. Na TFM nie sią tylko mapy ze zwykłym zbieraniem serka. Sa bootcampy, w nich chodzi o to, iż zbieramy sery na bardzo trudnych mapach bez szamana. Są survivory na których szaman szaman musi strzelać kulą do myszek, aby zginęły. Są vanille, normalne mapy. Istnieją jeszcze racingi, czyli mapy w których czas jest o połowę krótszy, czyli trwa 1 minutę. Są jeszcze defilanty, na których idziemy przez mapę, poprzez sprężyny i pioruny. Możemy kupić truskawki, za pieniądze zarobione przez naszych rodziców co jest minusem. Za nie możęmy kupić wszystko na co nas stać. Możemy kupić futerka, kolory, różne rzeczy do myszek i do szamana. Poprzez eventy (teraz jest halloweenowy) możemy zbierać unikalne rzeczy. Teraz się zbiera cukierki, które możemy wydać na odznaki, tytuły i najróżniejsze rzeczy np Selfie, kartki z życzeniami, fajerwerki, groby, piłki i wiele innych. Zbieramy tam znajomych, a do tego możemy zrobić, albo dołączyć do plemienia. Plemienie to tak jakby zespół, w którym tworzymy grupę jakiś myszek np plemie pod nazwą Harry Potter. W takim plemieniu mamy rangi np najgorsza - uczeń magii, a powiecmy najlepsza Albus Dumbledore. Są różne plemienia. Ja jestem w Best Friend Mice czy coś takiego i są tam rangi Dyrektor, koleżanka, przyjaciółka, nowa znajomość itp. Teraz dam wam zdjęcia:
To przykład szamana w trybie normalnym. Oczywiście może mieć jakieś ubrania.
To są przykłady futerek.
A to ja zrobiłam sobie to zdjęcie rzeczą Selfie. Kiedyś tam to było xD
Teraz mamy takie stroje, ponieważ jest event halloweenowy.
To jedna z map. Na tej mapce potrzeba szamana, który może wybudować deski, aby dotrzeć do serka, dać balonylub sprężyne.
No więc tak to mniej więcej wygląda. Gra super polecam. Ja mam 54 lvl. Nazywam się Andziamilu jak macie tam konto dodajcie do znajomych :)
Co bym zmieniła? Na ogół wszystko jest fajne, ale nie podoba mi się gra tam mnóstwo brazoli. Oni najczęściej są pierwsi i nam utrudniają grę. Futerka są również bardzo drogie. A tak to super gra.
Kochani to chyba na tyle. Zróbcie sobie tam konto jak jeszcze nie macie bo super wciąga!
Podobało się? To piszcie. Pozdrawiam was papa :)
~Ążelik.







4 komentarze :

  1. Jak zwykle świetnie , ja mam na tfm konto , ale nie gram (Lobuziaraa moja nazwa) Następna gra to może Awataria lub Arena Mody? Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym wstępie, poszczególne mapki mogłaś jakoś wyróżnić, poprzez punktor. Wtedy wstęp nie wydawałby się taki rozległy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inna (dobrze?) ty to mi w myślach czytasz! Ja planuję zrobić Arenę Mody :) Ah, i spokojnie będę jakoś bardziej tłumaczyła c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze .Heh .Ma się te zdolności xD

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)