Strony

Menu

14 paź 2015

Jednak w tej grze, są normalne osoby - MSP Tag [4]

Cześć!
Witam was w już piątym odcinku "MSP Tag". Wiem, że zabrzmiało to, jak bym nagrywał na youtube, ale to jest mało ważne (zawsze muszę wymyślić jakiś wątek, żeby ten wstęp był dłuższy...)

Temat może wydawać się dość dziwny, ale bardzo oczywisty. Może zacznę, od pewnego rodzaju wstępu. Jak wiemy w naszej grze, jest wiele użytkowników. Bardzo dużą częścią z nich, oznaczają się dzieci w wieku 8-11 lat. Ja nie mówię, że mając 13, jesteś nie wiadomo jak starszy i mądrzejszy, bo może być dziesięciolatek, który ma dużo mądrego do powiedzenia. Wracając. Jak wiemy, te dzieci nie mają jeszcze, wykreowanych takich wartości jak "tolerancja", czy "pomoc".

Chodzi mi głównie o sytuacje ze zdjęciami. Byłeś kiedyś ofiarą tego, że pod twoim zdjęciem, było dużo komentarzy o treści "net" itd.? Ja nie, bo nie zamieszczam swoich zdjęć, ale jeśli ty byłeś to wiedź, że pisały to właśnie te, niemądre i samolubne dzieci.
Drugą taką sytuacją jest spam dotyczący kupna prezentu np. z listy życzeń, ale o tym w innym poście!

Moim zdaniem nie jest to fair, ale absolutnie nie warto z tym walczyć, gdyż nie uda nam się. Kiedyś w kalendarzu przeczytałem takie powiedzenie: "Dobrze, że są idioci, bo dzięki nim możemy się wyróżnić", czy coś takiego. Oznacza to, że zamiast się z nimi kłócić i zniżać się do ich poziomu, spróbuj wyrazić swoje zdanie! To najlepsza broń.

Do czego zmierzam? Dzisiaj, przeglądając artbooki w top i zaczerpnięciu informacji albo inspitacji, do napisania posta, doszukałem się pewnego artbooka:

Przeczytajcie, to co jest tam napisane, bo naprawdę warto. Ta użytkowniczka, a właściwie, jej artbook, zainspirował mnie do napisania tego posta.

Wiem, że dzisiaj było trochę poważniej, ale to, że jest to blog o msp, nie oznacza, że nie mogę wyrazić swojego zdania.

Pozdrawiam osoby, którym spodobał się ten post!

Wasz:
~Dawid.

3 komentarze :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ten post , mnie też wkurzają te kom ,,z neta" itp.Pozdro :))



    OdpowiedzUsuń
  3. Obraziłeś mnie ;c. Ja mam 10 lat, a tak nie pisze. Net, net net net. LUDZIE MY ZYJEMY W INTERNETACH! MSP TO NET!
    #NET
    Wybaczam Ci hahahah xddddd Gupawke mam przez cb :'ccc

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)