Strony

Menu

17 paź 2015

Nowa Seria, a jedna odchodzi...

~Beuno~

No, po przywitaniu łatwo rozpoznać, że to ja. Któż? Ah ta słynna Andżelika. (Ale ja nie jestem słynna?) Przechodząc do rzeczy. Chciałabym oficjalnie ogłosić, że jedna seria odchodzi, a będzie nowa zamiast jej. Ponieważ nie chce mi się jej zabardzo robić, trochę mnie nudzi postanowiłam ,,odesłać'' Celebrities on Msp. Wam chyba też się niezbyt podobała? Dlatego zostaje seria Hackerzy na Msp i dołączamy nową.. Nie wiem czy będzie związana z Msp, raczej nie, ale myślę, że ją polubicie. A konkretnie seria bęzie nosić tytuł ,, Co bym dodała do gier''. Chodzi w niej oto, iż będę brała jakąś grę, będę ją opisywać, potem co w niej bym chciała zmienić i co by się przydało zmienić. Gry będą różne! I o jakiś bitwach (Nie gram w takie) o jakimś zbieraniu rzeczy o modzie. Po prostu różne! Więc bez przedłużania zacznijmy.


Pierwszą naszą gierką to oczywiście Msp.

Powinniście wiedzieć o czym ona jest, ale powiem wam, żeby postbył troszkę ciekawszy. Na samym początku gry tworzymy swoją lalkę - chłopca albo dziewczynkę. Wybiera się jej/jemu twarz i ubranie. Potem wymyślamy lalce nick i hasło. Zbieramy pieniądze i fame, dzięki którym możemy zarobić następny poziom, których jest 100. A pieniążki czyli tam, w grze starcoins są potrzebne na ubrania, rzeczy do pokoju, filmu, artbooku i biografii, żeby zakupić tła i muzykę, na zmienienie twarzy, kupienie zwierzątka, albo komuś coś kupić! Msp czyli Moviestarplanet to gra gdzie możesz również mieć przyjaciół! Gadasz nie tylko z nimi, ale też z innymi graczami. Na Msp są również inne ciekawe rzeczy, a mianowicie forum - czyli miejsce gdzie się można pobawić, albo nowości. Jest to ikonka, w której możemy zebrać nasze zarobione fame, zebrać fame, ale z oceniania, zobaczyć jakąś nową sprawę. Jest też Highscores, w którym szybko się dowiemy kto ma największy, albo najmniejszy level na msp, zobaczyć najsławniejsze zwierzaki, pokoje, ubrania, przedmioty itp. Mamy tam dużo rzeczy do wyboru! Można grać w gry, robić stylizacje, a także filmy i zakładać klub. Do tego możemy kupić specjalne vipy, z którymi dostajemy diamenty i pieniążki. Diamenty wykorzystujemy w sklepie diamonds. Możemy wysłać specjalne pozdrowienie, albo zmienić swój profil. Kupić specjalne ubrania, rzeczy, a także animacje! Animacje to takie rzeczy, które nasza Ms (moviestar) wykonuje. Dodaje się je praktycznie wszędzie! W statusie piszemy coś. Gdy mamy vipa możemy napisać na kolorowo.

Myślę, że opisałam grę. O to i jej fotki:

I tu muszę na chwilkę przerwać. Jak widzicie mamy tutaj Gry, Chat Zakupy, Miasto Filmów i Zwierzaki. Przejdźmy dalej do zdjęć.
A to nam się ukazuje przy zakupie vipa na miesiąć. Oczywiście, teraz są inne nagrody niż ten naszyjnik.
A tutaj mamy koła, którymi codziennie się kręci.
To jest skarbonka, ale dla vipów.
A to dla nie vipów.
Moi kochani to teraz co bym w niej zmieniła.
Msp jest super grą! Bardzo mi się podoba, ale zmieniłabym w niej napewno te ceny kupna vipa. One są okropne! 200 zł na vipa na rok?! Według mnie na tydzień to 7 zł, na miesiąc 18 zł na 3 miesiące 37 zł a na rok 69.99 zł. To by było również korzystniejsze, ponieważ vip na rok gdyby tak kosztował o wiele więcej Ms by go zakupiło, i by nazbierali sobie kasę. Głupie dali ceny. Nie podoba mi się też taki mały limit znajomych. Okej powinien być, ale co następny level można by było mieć o 200 znajomych więcej (nie dla vipów). Moderatorzy również mogliby zdjąć te ceny z ubrań. Jak ja widziałam jest sukienka za 3000 sc! Co mnie się jeszcze nie podoba? W sumie nie wiem... Są tam małe szczegóły, typu, że jak się rozmawia z nie vipami jest ikonka vip, a jak z vipami ikonka nie vip. Kratki nie są zbytnio fajne, gdy zakrywają normalne słowa. Powinny zakrywać tylko przekleństwa i rzeczy zaczynające się od se.. i to jakoś tyle.

No. Gra super, niestety teraz nie mam zbyt ochoty w nią grać, ale się pozbieram i wrócę :) Myślę, żę to na tyle. Co myślicie o nowej serii? Podoba się? Piszcie w komentarzach!
~Ążelik
PS Jutro nowe logo!







2 komentarze :

  1. Ciekawa seria.Następna gra to może być Tramsformice lub Stardoll.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe planuje TFM , bo ostatnio się w to wciągnęłam xD A Stardoll też dobry pomysł, dzięki.

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)