Strony

Menu

9 paź 2015

Dawid, czemu Cie nie było? + Zapowiedź serii i ankieta.

Cześć!
Nienawidzę postów typu, że siedzę i tłumaczę Wam czemu mnie nie było. Narobiłem sobie zaległości, przez te 4 dni. Odpowiedź jest bardzo oczywista - szkoła. Nawał pracy domowej i zajęcia z żeglarstwa, nie ułatwiają sprawy. Do tego jeszcze tona nauki.
PRZERYWNIK:
Jak kiedyś byłem na plaży i spoglądałem na jezioro, pomyślałem sobie:
"Woda (czyli całe jezioro) to nauka, a to jestem ja. Najgorsze, że
nim dalej pójdziesz, tym głębiej".

Nie będę już Was dalej przynudzał. Przejdźmy do ciekawszej części posta.

Serię, które prowadzę:

  • Pogadanki o Grach
  • MSP TAG
Uważam, że to trochę mało. Tą pierwszą planuję wznowić, z tego względu, że kilka osób pisało mi, że to fajny pomysł. Planuję, też zrobić następną. Lubisz msp? Chciałbyś prowadzić bloga o tej grze, ale kompletnie nie wiesz, jak się do tego zabrać? To będzie seria idealna dla ciebie!

Co wy na to, żebym założył "Blog desing" (nazwę się jeszcze dopracuję). Będzie w niej chodziło o to, że od podstaw nauczę Was obsługiwać się blogerem. Jeśli umiesz, to nie ma sprawy, ale może nauczysz się czegoś nowego?
Oczywiście nie będzie tylko o bloggerze, ale też o nagłówkach, dodatkach i o czym tylko będziecie chcieli!

Pomysł się podoba? To zagłosuj:


pod choinkę

Wasz:
~Dawid.

3 komentarze :

  1. No ja nie wiem. Nic nie robiłeś w podstawówce to teraz masz xDDDEŁ Mniejsza o to. O, patrz! Jestem na necie O.O ZNÓW LEGALNIE xDDDEŁ

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób tą serię :) Nauczę się kilku rzeczy.. Np. Nie umiem robić nagłóweka l. Zapraszam: xxpsychopatka-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł , ja nawet nagłówka nie umiem robić :x

    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)