Strony

Menu

30 wrz 2015

"WONSZ" W SKLEPIE! - MSP TAG #2

Cześć.
Na pewno większość osób, które są aktywne na blogu "Wariatki z MSP" wiedzą, że moderatorzy przywrócili bardzo cenny unikat. Przypomnę, że w zeszło rocznym tygodniu unikatów, nie było tego tatuażu. Jak po temacie posta, mogliście się domyślić mowa tu o wężu na nogę. Czemu napisałem "WONSZ"? Ponieważ, gdy się o tym dowiedziałem, to skakałem z radości przez pięć minut i krzyczałem:
Wonsz na nogę powrócił do sklepów!
Tak można to ująć. Jeśli chcecie dowód to proszę bardzo:
Przyznam szczerze, że trochę mnie to zdziwiło. Nie pomyślałbym nawet, że wąż zostanie przywrócony na msp, ale były na to dowody. Przejdźmy do pewnego artbooka, którego nie mogłem znaleźć... Było tam napisane, że "w tym tygodniu unikatów prawdopodobnie będzie wąż", ale nie wierzyłem w to. Artbook nosił tytuł "ciekawostki o uni", czy coś takiego.

Podejrzana jest ta sprawa... Najpierw przywrócili serca, a teraz węża. Czy moderatorzy chcą nakłonić moviestar, do jak najszybszego kupna VIP? No, bo w końcu tatuaż będzie tylko dzisiaj. Co o tym myślicie?
Napiszcie koniecznie w komentarzu pod postem!
Najlepszy komentarz, zgarnie węża :)

Wasz:
~Dawid.

8 komentarzy :

  1. Na blogu Nat? No ja tam jest za bardzo aktywny. Jakoś tak się zdziwiłem jak zobaczyłem Twój kom pod moim filmem i się zastanowiłem i tu wszedłem. Wszystkiego najlepszego *^-^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chodziło mi o bloga Nat :)

      Usuń
    2. Już niebawem będzie mój, muhahahaha.

      Usuń
    3. Co? O.o Jak to. Lubię Cię, ale jak to?!?!?!

      Usuń
  2. Komentarz
    Wygrałam??!! XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post :) Kiedy kolejny TAG i odcinek filmu? Pozdrawiam, na serio ciekawie się robi c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD To ja Staś, przez przypadek napisałem z jakiegoś konta xDDD

      Usuń
  4. Tsa, mnie wczoraj nie było i nie kupiłam :c A może ktoś da na konto catvalentine1? xDD :D

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)