Strony

Menu

24 cze 2015

Pogadanki o grach 1#

Cześć!
Tu Wasz Dawid, który powraca z nową... SERIĄ! Jest to niespodzianka. Długo myślałem nad tą serią, a tak naprawdę wymyśliłem ją z pięć minut temu. U mnie tak bywa, że pomysły przychodzą na ostatnią chwilę, ale to chyba (wam) nie robi problemu? Bo mi nie. Ta seria nie będzie tylko o msp. Będzie to połączenie msp i innych gier, ale we wstępie za dużo się nie dowiesz, dlatego zapraszam Cię do przeczytania dalszej części posta!

Pogadanki o grach!
Seria powstała z myślą o grach. Ujrzycie w niej:

  • Główną grę
  • Kilka refleksji na jej temat
  • Moje zdanie
  • Nowe zmiany w grze ( o ile są)
  • Ciekawostkę
*KOLEJNOŚĆ PUNKTÓW JEST PRZYPADKOWA*

Jednym słowem każdy odcinek tej serii, poświęcony jest innej grze. Ja już zdążyłem zrobić "logo" serii, które zobaczycie za chwilę! [Muszę zmienić czcionkę na blogu, ta mnie denerwuje -.-] 

Tak wiem, że mało się tu dzieje, ale właśnie o to mi chodziło. Jest tak fajnie biało. Ma się wrażenie jakby tylko napisy tworzyły to logo i miały jakikolwiek sens. To one tworzą odbiór tej serii i wręcz "karzą" się czytać, bo przecież nic innego tu nie ma!

Seria będzie trwała do ok. 6 lipca :) Będzie ok.5-8 odcinków! Nowe odcinki wychodzą, kiedy mam na to ochotę, bądź czas, czyli nawet codziennie! NIC NIE OBIECUJĘ :)

Czas przejść do "odcinka"! 

POGADANKI O GRACH 1# - MSP!
Tak na rozgrzanie serii, dzisiejszym tematem jest nasze, oklepane Movie Star Planet! Mam o nim sporą wiedzę, ale pewnie Wy macie większą, gdyż ja nie gram w msp... Smutne, ale nie dla mnie. Dobra zaczynamy!

Refleksje: Na pierwszy rzut oka, gra prezentuję się bardzo dobrze i ściąga na siebie dużą uwagę, gdyż wszystko jest do odkrycia i poznania! Gra ma bardzo dużo opcji, które na pewno umilają nam czas, jednocześnie go pochłaniając. Można zawierać tam dużo nowych, internetowych znajomości. Można się tam dobrze bawić, ale nim dłużej tym nudniej, gdyż wydaję się nam, że jest tych opcji za mało, ponieważ wszystkie je odkryliśmy. 

Zmiany w grze:
Ostatnio zaszło w niej trochę dużo. Opiszę te najważniejsze, które zmieniają wygląd, bądź rozgrywkę. Ostrzegam, że zmiany były już dawno, więc nie zdziwcie się, gdy znowu je zobaczycie! Haha, zrozumieliście coś z tego zdania?  :)

 #1

Zmieniła się storna startowa. Zmiana warta siebie, gdyż poprzedni motyw, był już przestarzały. Na pewno robi wrażenie i przyciąga graczy. Oby tak dalej!

2#
 Zmieniła się opcja tworzenia looka i oceniania go. Jeśli nie wiecie o co mi chodzi, niżej się przekonacie. Kolejny plus do desingu, nie ma tu za dużo do opisywania, po prostu ładnie to wygląda.

3#
Numer trzy, jest ściśle powiązana z numerem dwa, gdyż jest to ta sama zmiana, tylko tutaj zmieniły się "modelki", czyli movie star po lewej i prawej stronie. Mają strój, kolorystycznie dopasowany, do całej opcji. Kolejny plus do desingu!

#4

 Nowy chatroom, ale nie taki zwykły. Moderatorzy poszli na całość i stworzyli dla nas pokój, do którego możemy wejść, pod jednym warunkiem, jak będziemy mieli na sobie coś z teraźniejszego motywu. W tym przypadku jest nim "Summer bucket list". Prościej mówiąc:
Możemy tam wejść, tylko jak założymy coś z obecnego motywu.

C i e k a w o s t k a!
Czy wiecie, że bez względu na to, czy w swoim haśle macie wielkie, czy małe litery nie musicie ich wpisywać, bo gra i tak Was zaloguje?
Przykład/Tłumacznik:
Przykładowo mamy takie hasło:
HaSło12
Jak widzimy występują w nim i wielkie, i małe litery. Zamiast się trudzić i pisać razem z wielkimi, możemy je wpisać, po prostu tak:
hasło12
A gra i tak nas zaloguje!
Nie wierzycie? SPRÓBUJCIE!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To już koniec dzisiejszego odcinka, mojej nowej serii! Jak Wam się podobało? Starałem się być orginalny i kreatywny! Może ciekawostka nie wypaliła, ale jest orginalna! Nie zapomnijcie opisać swoich uczuć, na temat tej serii, w komentarzu, pod tym postem! Jaką grę chcecie do kolejnego odcinka? Piszcie w komentarzu!

Wasz:
~Dawid!

2 komentarze :

  1. Ten blog upada. na Twoim miejscu bym go usunęła, lub dodała redaktorki. Aha, tak przy okazji dam Ci radę: Sprawdź jak ci nowi piszą. Będzie to dłużej trwało ale chociaż będziesz mieć peeność że taka przykładowo Harumi Cat nie będzie u cb pisała. Trzymaj się i pomyśl o tym.

    ~Shines

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Dawid. [ wiem, nikt dawno o mnie nie słyszał i pewnie o mnie zapomnieliście :') ] Seria super, najlepsza chyba ze wszystkich, które widziałem na tym blogu i na INNYCH. Szkoda tylko, że miało być 5-8 odc. A czas minął, a post jeden :| ~Stasix [ nie gram w to nudne msp -.- ]

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)