Strony

Menu

12 sty 2015

Przerwa?

 Hej.
Z tematu posta możecie się, domyślać o co mi chodzi. Niestety, ale muszę sobie zrobić krótką przerwę. Już mnie to wszystko przerasta... Zakładając bloga, myślałem, że to będzie proste, ale jednak okazało się to dużym wyzwaniem. Nie przestane, pisać dla Was postów -  nie miałbym serca. Po prostu muszę, zrobić sobie tą przerwę. Moja średnia niestety nie jest, wystarczająca, aby mieć wyróżnienie... W tym półroczu zamierzam się poprawić. Movie star planet, też mi się powoli nudzi i nie mam na to czasu. Jestem tam tylko ze względu na bloga i kilku znajomych. Gdyby nie to, już pewnie kilka miesięcy temu, bym nie grał. Przerwa potrwa do niedzieli. Millargros przejmujesz dowodzenie ;)
Jeśli chcesz, zostać redaktorem na ten tydzień (jeżeli posty będą dobre, to na zawsze) możesz się, zgłosić! Napisz mi w komentarzu, czy chcesz oraz twój adress e-mail. Musisz znać ortografię i interpunkcję,  pisać przynajmniej jeden post codziennie i nie spamować buźkami. Wyniki w środę!!!
Dziękuje tym co przeczytali do końca. Do niedzieli!
Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

  1. Powodzenia w nauce :D Postaram się zajmnać i raz na dzień dodać posta

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)