Strony

Menu

3 sty 2015

Nowy motyw i zmiana na msp ;)

Hej.
Dzisiaj na movie star planet pojawił się nowy motyw. Mi się on bardzo podoba *-* Taki tęczowy. Z resztą ma on być w takim stylu. Nazwa motywu to "Pony Magic", czyli magia kucyka. W motywie będą elementy serialu "My Little Pony" (nie to, żebym to oglądał xD). Ok zobaczmy:


*DLA DZIEWCZYN*



Zakochałem się w tęczowych włosach za diamenty. Sukienka i ogon z elementami tęczy, też są super *-* Po za tym podoba mi się fioletowa sukienka i gwiazdka na twarz.

*DLA CHŁOPAKÓW*


Podoba mi się róg jednorożca oraz "czapka" z twarzą kucyka na głowę (za 400 SC). Włosy też są niezłe.

*PODSUMOWANIE*
Ten temat jest niemal cudowny! Ocena to 10/10!!! Pierwszy raz motyw na moim blogu ma taką ocenę! Najbardziej podobają mi się tęczowe elementy u dziewczyn.

Zmiana na movie star planet...

O co chodzi? Już na kilku blogach, widziałem tą zmianę. Żeby nie było, że ściągam, czy coś w tym stylu.


 Na czerwono zaznaczyłem obszar zmiany. Zmienił się księżyc i na msp, już nie jest tak świątecznie, jak było 24. grudnia. Moim zdaniem ta zmiana, jest dobra! Chcecie nowy wygląd bloga? Będzie za kilka dni... ;)

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

  1. Z nowego motywu dla dziewczyn najbardziej podoba mi się róg jednorożca i tylko on. Niektóre Movie Star zmieniają sb kolor skóry na taki niebieski i ten kolorowy komplet strojów. I nawet nieźle w nich wyglądają. Co do ubrań chłopaków najbardziej podobają mi się włosy. A co do motywu nowego na MSP to jest okay. Nie licząc tego, że ze sklepów usunęli świąteczne tła, ubrania i rzeczy. Może to co usunęli to już unikaty? Na szczęście chyba mam po trochu z każdego tła :)

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)