Strony

Menu

18 sty 2015

Ciekawostki - czyli post o wszystkim!

Hej!
Wczoraj nie było postów, bo po prostu nie miałem tematu. Msp już mi się trochę nudzi, ponieważ mam już prawie 13 lat, a gram tam już 10 miesięcy. Blog będzie nadal aktywny, ale nie o tym w tym poście. Ten post jest o wszystkim!

Odkąd mamy 1.000.000 fame? 
 Mianowicie od 18 levela! Żeby mieć taki wynik, trzeba się trochę napracować. Jeden milion fame, to dużo. Przełóżmy to na czas, w który poświęciliśmy na tą grę. Dla niedowiarków:

 Usunięcie animacji?
Wiele blogów o tym piszę, ja też wspomnę. Na msp usunęli kolejną animację pod tytułem "Crawl". Moim zdaniem nie powinni jej usuwać, moderatorzy za bardzo przesadzają. Ja jej nie posiadałem. Zobaczcie jak ona wygląda:
    





Tak post beznadziejny ;_; Nie miałem tematu i zbierałem nowinki z msp. Dobrze, że chociaż to napisałem. Do jutra!

Wasz:
~Dawid.

5 komentarzy :

  1. fajny post podoba mi się bardzo. Ale nic nie widziałąm o animacji
    !slodka kotka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można "było" znaleźć animacje crawl? Mądra ja :'D

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakiej kategorii? :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, może od kogoś innego się dowiem.

    Pozdrawiam :'D

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)