Strony

Menu

2 sty 2015

Przegląd serwera- Holadndia!

Witajcie!
Wczoraj nie było postów, ponieważ byłem dwa dni u kolegi i dopiero dzisiaj wróciłem. Nie mam pomysłów, więc opiszę Wam serwer. Dziś padło na Holandię. Nie przedłużając.

*MOVIESTAR*


Moviestar z największym levelem ma nick victoria 1852. Ma ona 56 level. Moim zdaniem jest on niski, u Nas ALAKINGA ma 63... Ale nie o niej mowa ;)

*POKÓJ*


Pokój z największą ilością love it posiada moviebritt=11lief. Ma on 146794. Zasługuje on napierwsze miejsce w rankingu. Niestety musiałem, przejść do ogrodu, ponieważ pokój dzienny, był za bardzo zaludniony.

*ARTBOOK*


Ma on ponad 49 tysięcy lovków! Zasługuje na taką ilość! Podoba mi się ten art i w tym momencie nie jest ważne, że jest zrobiony z części ubrań. Wiele osób, powiedziało by, że jest on skopiowany... Dla mnie liczy się kreatywność, a osoba, która zrobiła ten art, wykazała się nią!

*LOOK*


Bardzo fajny i ładny look, nadający się na sylwestra! Pięknie dopasowała kolory. Look ma 437 love it. Podoba mi się też ta sukienka i uszy królika!

*CLAUS*

Jak zwykle opiszę Wam, jeszcze Naszego twórcę gry. Tutaj w Holandii ma on 4 poziom. Status wygląda dziwnie... Claus nigdy nie ma nic napisanego w statusie... Tutaj i na polskim msp ma... Dziwne co?


Holandia to fajny serwer, według mnie nie jest taki opustoszały, jak hiszpański. Dzisiaj się z Wami żegnam! Co ma być w następnym poście? Może Wy zdecydujecie? Piszcie w komentarzach!

Wasz:
~Dawid.

3 komentarze :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)