Strony

Menu

22 sty 2015

Nowy motyw!

Hej ;)
Dziś jak co czwartek nowy motyw na msp! Jest on typowo wiosenny i zwierzęcy. Na movie star planet pojawił się też typowo wiosenny wygląd, który macie poniżej:

Wracając do motywu... Zaraz zobaczycie jak się prezentuje! Mam nadzieje, że ciuszki będą fajne.  ;)

Jak już wcześniej mówiłem motyw jest zwierzęco-wiosenny. W oczy bardziej rzucają się akcenty i można, to zauważyć. Ok patrzmy ciuchy *.*

*DLA DZIEWCZYN*


Ciuchy są fajne. Najbardziej podoba mi się sukienka, dla VIP, na pierwszej stronie i spódniczka na drugiej. Włosy są nieźle i dodatki są świetne :) Jednym słowem temat udany. Mam nadzieje, że u chłopców równie dobrze.


*DLA CHŁOPAKÓW*

Dwie strony nie tak źle. Włosy są niezłe, koszulki też, ale dobija mnie ta kokarda... Nie MSP się nauczy, że chłopacy nie noszą kokard i raczej nie zaczną. Tatuaż z łapkami psów podbija ten motyw! Jest super *.*

*PODSUMOWANIE*
Motyw byłby wspaniały, gdyby nie zły dobór ciuchów dla chłopaków... Daję 9/10, ale ogólnie jest świetnie! Nareszcie chłopacy dorównują dziewczynom! Oby w następnym motywie było podobnie^^

Jeszcze jedna informacja dziś lub jutro pojawi się na blogu nowy wygląd! Będzie on związany z feriami, które mam już od jutra! Nie mogę się doczekać, a i może chcecie jakiś konkurs? Jeśli tak komentujcie! ;)

Wasz:
~Dawid.

2 komentarze :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)