Strony

Menu

8 sty 2015

Nowy temat i info :)

Hej!
Dzisiaj na msp jest nowy, czwartkowy motyw. Mi się on średnio podoba... Szczerze nie mój styl. Na wstępie powiem jeszcze czemu mnie nie było. Nie miałem tematu na posta :/ Mogliby dać aktualizacje :D Ok, motyw prezentuje się tak:



Kojarzy mi się on z Francją. Tytuł to "country manor", po Polsku krajowy dworek. Ciuchy może, będą z różnych części świata? Przekonajmy się!

*DLA DZIEWCZYN*



Widać tutaj Francję, poprzez berety. Podobają mi się okulary oraz sukienka za 5 diamentów. Dodatki są też ładnie. Spódniczki są też niczego sobie.

*DLA CHŁOPAKÓW*

Niestety, ale tylko jedna strona... Ciuchy też nie są przekonujące. Podobają mi się tylko okulary i dwie koszulki. Słaabo ;c

*PODSUMOWANIE*
 Ocena to 6/10. Niestety, ale ciuchy dla chłopaków są słabe. U dziewczyn sytuacje ratuje duża ilość stron i ładne ciuchy.
 **********************************************
Chcecie jakiś konkurs? Będzie już jutro! Także zapraszam ;) Wygląd bloga, będzie przy moim najbliższym VIP`e. Jak oceniacie nową redaktorkę? Piszcie w komach ;)

Wasz:
~Dawid.


1 komentarz :

  1. Jejuu! Najgorsze tło jakie widziałąm. Znaczy chodzi mi o ubrania dla dziewczyn. Szkoda, ze chłopaki mają tylko 1 stronę :/ Admini zachowują się jak byście byli na drugim planie. Moje ocena to 4/10 :D

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)