Strony

Menu

16 sty 2015

POWRÓT! + Forum, czyli sposób na nudę!

Witam!
Tutaj Wasz Dawid! Tęskniliście? Mam nadzieje, że tak! Jak wiecie moja przerwa, miała się kończyć w niedzielę, ale postanowiłem, powrócić wcześniej! Mam dla Was dość ciekawy temat! Chodzi mi o Nasze cudowne forum ;) Jest to świetna forma komunikacji i zabawy! Możecie tam znaleźć wiele ciekawych tematów! Ok przejdźmy do prezentacji:

NR #1
  Gra jest bardzo fajna! Ten sposób działa! W komie na forum piszemy " "

NR #2

 Ta gra jest znana, ale fajna. Zabawa na dłuugie godziny ;) Przy niektórych komentarzach można umrzeć... Ze śmiechy, oczywiście.

NR #3
 Taki sam przypadek jak wcześniej. Niektórzy pewnie zaczną, oszukiwać z tymi literkami, ale to już ich sprawa. Dzięki takim grom można zdobyć trochę popularności i zabić nudny czas na msp ;)

NR #4
Ta gra jest najlepsza jaką widziałem! Musimy odpowiedzieć na pytanie wyżej i dodać swoje własne, ale nie możemy na nie odpowiedzieć, bo to zadanie osoby niżej ;) Niektóre pytania są takie głupie i odpowiedzi są tak głupie, że można zdechnąć ze śmiechy xD

Mój pierwszy post od czasów przerwy ;) Ja się z Wami żegnam! Jutro nowe posty ;)

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)