Strony

Menu

10 sty 2015

4 notki w jednej!

Hej!
Przepraszam, że wczoraj nie było postów, ale dzisiaj mam dla Was ciekawe wieści! Nowy wygląd bloga i nie tylko! Postanowiłem, że już nie będzie sylwestrowego, bo już 10 dni po sylwestrze :D Ok, zaczynajmy!

1.Gdzie jest Claus?
W wyszukiwarce na msp, już nie można znaleźć Clausa, czyli twórcy gry. Jeszcze, kilka dni temu było to możliwe! Dlaczego nie ma Clusa znajdziecie niżej! Te osoby, po niżej to nie Claus! Mikołaj zawsze miał VIP i był od 2009 ;)


2.Nowy moderator?
Jeszcze, kilka dni temu, gdy wpisywałem słowo moderator nikogo nie było! Dzisiaj postanowiłem, to sprawdzić! Nowy moderator ma 23 level i nick Moderator032


3.Nowa zakładka na blogu!
Już od wczoraj mogliście, ujrzeć nową zakładkę na tym blogu! Nosi tytuł "Moda & Uroda". Znajdziecie w niej wiele porad modowych, ale jakich już sami sprawdźcie!


4.Jestem VIP i ?
Oczywiście, z każdym VIPem, przychodzą pytania typu: "Dasz pozdro?", "Dasz coś z listy?". Proszę się powstrzymać od tego typu pytań! To tyle z mojej strony ;)

Wasz:
~Dawid.

2 komentarze :

  1. Dziwne,Claus się nie wyświetla? ~ friut11

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do Clausa, to mi to obojętne. Myślę, że ten Moderator032 to on nim nie jest, bo zazwyczaj pisze po środku MODERATOR. Zakładka okay. Nie będę wyłudzać :D

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)