Strony

Menu

26 sty 2015

LOTERIA + Błąd nr 999 ;)

Witam ponownie!
W tym dość krótkim poście chcę Wam, opisać mój nowy artbook i kolejny błąd na msp. Stąd tytuł posta. Nie przedłużając, zaczynajmy!

*ARTBOOK*
W artbooku chodzi o loterie. Musisz dać lovka na artbook i obejrzeć moje 3 seki! Są one niedaleko. Art jest tylko dla chłopaków, chyba że jakaś dziewczyna chce tą złotą aureole.

*BŁĄD*
Jeśli chodzi o cenzurę, to nie wiem po co ona jest ;) Chciałem, zakryć głupią nazwę mojego konta dla beki XD Jak widać na coś się przydało. Ok dosyć gadania, patrzcie:
Chodzi o to, że przebrałem tą movie star, a ona ma cały czas ten sam strój co wcześniej. Widzę, że moderatorzy są zapatrzeni w te zmiany i nawet nie zauważają dużej ilości, błędów... Poczekamy na aktualizację. To tyle na dziś!

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

  1. nie będę się tu wygłupiać powiem tylko to jest ciekawostka ! fladra001

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)