Strony

Menu

20 sty 2015

BRAK MNIE BRAK POSTÓW + TOP 5 animek!

Witam!
Mam dla Was smutną wiadomość. Nie odchodzę z bloga, ale podczas 21 i 22 stycznia (dzień babci i dziadka) nie będę pisał żadnych postów na blogu! Mam na to prawo! W końcu dni babci i dziadka są tylko raz w roku i chce je spędzić z dziadkami. Dzisiaj też za bardzo tematu. Jednak udało mi się coś znaleźć! Dzisiaj TOP 5 animacji w HighScores.

#1
 TYTUŁ: Show love (pokarz miłość)
ILE KOSZTUJE: 200 SC.
OPIS: Animacja przedstawia movie star, która ma nad sobą dymek i mówi show love. Potem wyświetla się serce.
OCENA: 3/5.

#2
 TYTUŁ: Chillin`
ILE KOSZTUJE: 400 SC.
OPIS: Movie star trzyma deskę snowboardową i pokazuje palce w postaci "diabełka".
OCENA: 4/5

#3
 TYTUŁ: Lovely wings
ILE KOSZTUJE: 550 SC.
OPIS: Movie star posiada skrzydła i wykonuje jakieś pozy. W jednej z nich, podnosi nogę w górę.
OCENA: Gdyby nie cena to 5/5, ale 4/5.

#4
 TYTUŁ: `Copter Jump.
ILE KOSZTUJE: 5 diamentów.
OPIS: Nasza postać skacze z helikoptera i staję na desce do snowboardu, i wykonuje pozę.
OCENA: 4/5, ponieważ nie każdy może ją kupić, przez diamenty.

#5
TYTUŁ: SnowBoard Style
ILE KOSZTUJE: 450 SC
OPIS: Awatar stoi przy desce i opiera się o nią.
OCENA: 5/5! Animka jest tak super, że zaraz sobie ją kupie ^^

Dzisiaj to na tyle. Pamiętajcie, że jutro i pojutrze mnie nie będzie. Dzisiejszy post średni. Chciałem koniecznie coś napisać i mam nadzieje, że Wam się podoba. Do piątku (a może i czwartku).

Wasz:
~Dawid.

3 komentarze :

  1. Ok
    !slodka kotka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powinieneś oceniać ze względu na cenę. Powinieneś mówić czy Ci sie podoba czy nie, a potem ewentualnie dodawać, że trochę droga/ za droga.
    Pozdrawiam. :]

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)