Strony

Menu

28 sty 2015

Hackerzy na innych serwerach?

Witam!
Wczoraj nie było postów, bo zbierałem materiał. Z ciekawości wszedłem na inne serwery i sprawdziłem, czy u nich nie ma hackerów. Niestety, ale są! Mają więcej SC niż ci z Polski! To muszą być hackerzy! Jedna osoba miała 10 level, a druga 22! Sprawdziłem dwa serwery Anglię (UK) i Niemcy.

*UK*
Na pierwszej stronie macie movie star z małym poziomem, a wielką liczbą zarobionych SC, a na drugiej widzimy najlepsze MS.

 Macie, dla porównania, podkreślone dwie movie star. Jedne z niskim levelem, a dużą liczbą SC, a drugie popularne. Jak widzimy ilości SC bardzo się różnią!

*NIEMCY*

Tu sprawa ma się, jeszcze gorzej! Movie star z ósmym poziomem ma 1.000.000.000 SC! To nie możliwie, żeby sam na to zapracował! Ma o wiele więcej SC niż movie star z 70 poziomem... Nie jesteśmy pewni, czy to są hackerzy, ale na jedno wychodzi!

Wasz:
~Dawid.

2 komentarze :

  1. ja myślę , że to hakerzy bo tak wiele sc to ja nawet od 2009 niemoge uzbierać na innym koncie jestem fladra001

    OdpowiedzUsuń
  2. To na pewno hacki, widziałeś tematy na forum o niby nowym MSP?

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)