Strony

Menu

26 sty 2015

Dwie notki w jednej!

Hej!
Przepraszam, że wczoraj nic nie było. Wczoraj jechałem do Warszawy i jak już się w niej zjawiłem, postanowiłem odpocząć. Blog już rusza pełną parą (z mojej strony). Ten post ma w sobie dwie ciekawostki! Zapraszam!

1.Hacker na polskim msp?
Już wszystkie blogi o tym piszą, ja też postanowiłem. Ostatnio na Polskim movie star planet pojawił się hacker, a nawet dwie! Tak to dziewczyny (chyba). Mają one dużo SC, niemal tyle co ALAKINGA! Jedna ma więcej! Zobaczcie:
 Polska19111 ma ponad 57 tysięcy SC, a JasiHasi123 ma ponad 49 SC! I co jest najlepsze? Jedna ma 10 poziom, a druga 6! To muszą być hackerki, bo nawet nie miały członkostwa VIP... To już sami zobaczcie.

2.Powstała nowa strona!
Wczoraj, powstała strona o nazwie MSplanet. Moim zdaniem jest ok. Uprzedzam, że to jest blog! Strona poświęcona, jest movie star planet! O to link: KLIK


To tyle na dziś, jak coś znajdę to napiszę! Do zobaczenia jutro!

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)