Strony

Menu

8 sty 2015

~KONKURS~

KONKURS! DO WYGRANIA OBEJRZENIE 10 FILMÓW/SEKÓW!!!
Witam Was!
Nie chciałem, zwlekać z tym konkursem! Wiem, że nawet (jeszcze) nie dałem nagród z poprzedniego, ale musicie zrozumieć, że nie mam SC :/ Ok przejdźmy do rzeczy!

CO MUSZĘ ZROBIĆ?

Wystarczy, że dasz komentarz i obejrzysz moje 3 seki. Musisz koniecznie dać komentarz o treści "Konkurs z bloga". UWAGA! Będę to sprawdzać! Do wygrania obejrzę Wam:

10 sek (sekundówki) lub jakiekolwiek inne filmy! Obejrzę ich 10 ^^ jeśli dasz mi lovka na looka (obojętnie, którego) dostajesz grafa ;)

To jest konkurs "na chwilę", dlatego takie słabe nagrody, ale moim zdaniem nie są takie złe. Konkurs trawa dokładnie do 18.01.2015! Powodzenia! :)

Wasz:
~Dawid.   

1 komentarz :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)