Strony

Menu

11 sty 2015

Artbooki z Top.

Hej!
Dzisiaj post trochę późno, ponieważ prawie 20, ale mam nadzieje, że to nie jest problem. W tym poście będę, oceniał artbooki z TOP na movie star planet. Nie wahając się zaczynajmy!

1.Art:
Moim zdaniem ten artbook, jest cudowny! Kreatywny, wszystko jest dopracowanie... Po prostu świetny! Daję mu 5/5.

2.Art:
Moim zdaniem ten art jest beznadziejny... No, bo co za problem dodać trzy prezenty i coś napisać. Brak jakiejkolwiek kreatywności, a przecież o to chodzi w tej grze... 1/5.

3.Art:
Art taki sobie. Ma więcej kreatywności niż poprzedni, ale brak mu dopracowania. Movie star powinny, wykonywać jakieś animacje. Oceniam na 3/5.

Nie podałem liczby love it oraz twórców artbooków ze względów na prawa autorskie. Wiem, że ten post był krótki, ale dzisiaj chciałem coś napisać i tylko to przyszło mi do głowy. Z resztą jest już późno i jutro szkoła :/

Wasz:
~Dawid.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)