Strony

Menu

6 paź 2014

Witajcie

Cześć Wam!
Przepraszam, że długo mnie nie było, ale miałem problem z internetem >.<. Na szczęście mogę już prowadzić normalnie bloga :). Na razie nie mam żadnych tematów do pisania. Może jakiś konkursik? Pamiętajcie o stałym sprawdzaniu karty "Konkursy". Jak widzicie dodałem na bloga menu. Jest ono na takiej samej zasadzie co karty, tylko praktyczniejsze. Trochę długo zajęło mi zrobienie tego menu, ale się udało. Jeśli, pytacie skąd to mam to wszystkie motywy, kursory, menu i wiele, wiele więcej znajdziecie tu  http://profilki.pl/ <--- bardzo="" br="" dobra="" i="" jest="" nbsp="" obs="" stronka="" ta="" twa="" udze.="" w="">

Na górze macie skreen`a tej strony. Niektórzy mogą ją znać :) Ok, na dziś (a raczej teraz :D) to wszystko.
~Dawid

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)