Strony

Menu

14 paź 2014

Faviconka na moim blogu :)

Cześć!
Ostatnio na moim blogu, pojawiła się faviconka (więcej o niej znajdziesz w "Pomoc"). Nie jest za bardzo wyraźna, myślałem że będzie lepiej wyglądać. Trochę trudno zrobić własną. Najlepiej, wziąć ją z internetu. tylko musimy pamiętać by miała równe wymiary.
~Drugą część posta chciałbym poświęcić, na Konkurs. Jak wiecie będą do wygrania unikaty. Będzie on polegał na zrobieniu mi looka i podpisaniu go "Na konkurs". Koniecznie, musi być ta nazwa. Będzie on w czwartek i mam nadzieje, że ktoś weźmie w nim udział.
Ok na dziś to tyle. Moja nazwa na MSP:


~Dawid




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)