Strony

Menu

8 paź 2014

Info :)

Hej
Oczywiście, na forum nie mogło zabraknąć postu o Śwince Skarbonce :) Zobaczcie sami :


Czyli, jednak po części dobrze myślałem :) Teraz macie odpowiedz na wszystkie pytania dotyczące skarbonki. Ok, ale nie tylko o tym jest ten post ! :D Jest on też o prowadzeniu bloga. Co trzeba wiedzieć i robić na blogu :

1)Staraj się unikać błędów, i literówek, bo czy takie zdanie ma sens :
Fitam Faz f mojim pjerwszym blogu.
Takie coś jest trudno przeczyta, i nie wygląda to estetycznie. Warto powtórzyć sobie zasady ortograficzne

2)Interpunkcja- Czyli, gdzie trzeba wstawić dany znak interpunkcyjny.
Przecinek- najczęściej wstawiamy go, gdy wymieniamy więcej niż jedną rzecz na przykład:
Mam jasno żółtą koszulkę, niebieskie buty i, ...
Kropkę wstawiamy na końcu zdania. O tym to powinniśmy pamiętać za, każdym razem!
Cudzysłów, gdy coś cytujemy, lub piszemy jakiś tytuł np. "Ania z Zielonego Wzgórza"

3)Skróty, możemy je stosować tylko trzeba pamiętać o pewnych rzeczach
 Po skrócie "nr", czyli numer nie wstawiamy kropki.
Po skrócie tzw. (tak zwany), ozn. (oznaczenie), stawiamy kropki.
Po skrócie np.: gdy coś wymieniamy, wstawiamy kropkę i dwukropek.

4)Systematyczność. Chodzi o to, że musimy, często pisać. Na przykład codziennie, lub co dwa dni. Jeśli będziemy pisać co tydzień to będziemy mieli mało wyświetleń.

5)Wygląd bloga. Nie staraj się wciskać 10 gadżetów naraz. Jest to niekonieczne. Lepiej wstawić jeden lub dwa, wtedy ładnie to wygląda. Jeśli decydujesz się na menu (takie jakie mam ja), to usuń karty, lepiej to wtedy wygląda.

Ok. To koniec tego dłuuugiego posta :) Mam nadzieje, że pomogłem. Jak czegoś nie rozumiesz pisz na MSP. Nazywam się dawid2002c.
~Dawid

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)