Strony

Menu

9 paź 2014

Darmowe koło ?

Hey
Dzisiaj jak zwykle, kręciłem kołem fortuny i jak wykorzystałem już wszystkie "szanse", to wyskoczył mi komunikat, na różowym tle "Obejrzyj reklamę". Fantastycznie! Mamy dodatkowe koło fortuny :) Jest to kolejna zmiana na Movie Star Planet. Moderatorzy, na prawdę się dla nas starają!


Kolejne zmiany są też na blogu! W kategorii "Pomoc", jest nowa zakładka. Nazywa się "Unikaty". Są w niej sposoby jak je zdobyć i co to, w ogóle jest, ale wróćmy do koła.

To tyle na dziś w tym dość, krótkim poście :) Jutro będzie dłuższy i będzie konkurs. *__*
~Dawid

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)