Strony

Menu

2 paź 2014

A jednak...

Witajcie!
Jednak remonty nie trwały tak długo jak przewidywałem, i mogę już pisać o Movie Star Planet :) Na początek pokarze wam mnie na MSP. Nazywam się dawid2002c. Moja historia z Movie Star Planet zaczęła się w lutym ;) Pokazała mi go kuzynka, która grała miesiąc wcześniej. Na początku myślałem że to zwykła gra, że przestane w nią grać po miesiącu, ale na szczęście tak nie jest. No, cóż mam 16 level, i jury, jestem VIP i chętnie na MSP Ci pomogę.
Okey to tyle na dziś ;) Na koniec macie mnie na MSP :)
~Dawid

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)