Strony

Menu

16 paź 2014

Kooonkurs :)

Ok, obiecywałem Wam konkurs, to musze dotrzymać słowa, a więc polega on na stworzeniu mi Looka. Macie do dyspozycji moją całą szafę! Możecie, robić dowolne looki. Ja wybiorę trzy najładniejsze...

Zasady:
  • Musisz, stworzyć mi Looka i nazwać go "Na konkurs". Musi, być koniecznie ta nazwa.
  • Musisz, napisać mi na w wiadomościach, że zrobiłeś/aś mi Looka na konkurs z bloga.
  • Możesz, zrobić kilka Look`ów, ale ja i tak wybiorę tylko jeden z nich (o, ile w ogóle wybiorę).
  • Movie Star na Looku, musi mieć wszystkie części ubrania, czyli np.: nie może nie mieć spodni.
  • Nie możecie kopiować moich własnych look`ów
Ok a teraz nagrody!
Dla Chłopaków:
1.Miejsce: 2 Unikaty, 10 autografów, obejrzenie wszytkich filmów.
2.Miejsce: 1.Unikat, 5 autografów, obejrzenie 5 filmów.
3.Miejsce: 3 autografy, obejrzenie 3 filmów, danie lovka na 3 artach.

Konkurs zaczyna się teraz i trwa aż do następnego czwartku :) Powodzenia!!!

Okey, jeśli chodzi o konkurs to tyle. :)
Wasz:
~Dawid



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)