Strony

Menu

22 paź 2014

Dynie na halloween

Witam, ponownie :)
Jak się zalogowałem na movie star planet, to w miejscu gdzie było słońce, pojawiła się dynia! Jak na nią nacisnąłem to pojawiło się... Zapraszam do czytania dalej :)

Pojawiło się to:

Taka jakby, gra planszowa zbudowana z dyń. Jak naciśnie się na dynie to, wyświetli się zadanie do wykonania. Można je pominąć... Za jeden diamond. Za te zadania dostaje się 100 sc i 50 fame. To tak jak, na początku gry. Jak wykona się wszystkie cztery zadania, to dostaje się prezent.


Nie są one zbyt trudne, a warto je wykonywać. Jak już się wykona zadanie, to dostaje się fame. Ale, jak zrobi się, wszystkie cztery  zadania to dostaje się... Prezent!

 Są, to ciekawe buty do halloweenowego looku :) Pewnie to kolejny unikat, chociaż nie mam pewności... Można się tylko domyślać!

Moim zdaniem, jest to dobry sposób na zdobycie fame i sc, oraz na zdobycie ciekawych prezentów. Ciuchy to nie jest koniec, jak wykona się wszystkie zadania to dostaje się unikatowego Boonie! I to za darmo!

O prezentach już tyle... Bardzo mi się one podobają :)

Wasz:
~Dawid

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)