Strony

Menu

3 paź 2014

Skarbonka i podziękowania ! :)

Witam :)
Na wstępie chciał bym, Wam podziękować za 79 wyświetleń na blogu !

Na prawdę Wam dziękuje :) To dużo dla mnie znaczy zwłaszcza, że to mój pierwszy blog! Jak widzicie ciągle trwają remonty. Co róż dodaje jakieś, strony, widgety i gadżety. Zmienia się także tło. Spokojnie już, w najbliższym tygodniu blog będzie mieć normalny i stały wygląd. Muzyki i chatu, jak na razie nie będę dodawał. Dodam jak blog się, trochę rozwinie.

Zauważyliście pewnie na Movie star planet, nowy gadżet. A, mianowicie jest to świnka skarbonka.
Stoi ona po lewej stronie awatara. Po co jest ? Czemu dla VIP?

Jak widzicie zbierają się w niej punkty Fame, oraz StarCoins (monety na MSP). Dodali ją bo na początku gry są zadania, za które zdobywa się 100 Fame i 100 SC (Star Coins). Potem te punkty zbierają się, i zbierają do tej skarbonki. W dalszej części gry, jak już się zdobędziecie, gdzieś 20 level, to tych bonusów będzie, już dużo. Następnie, gdy zbierzemy się na odwagę, żeby kupić członkostwo VIP (więcej w karcie "Pomoc"), możemy spokojnie wypłacić na przykład 2000 sc i 1500 Fame. Każdy by tak chciał. :)

Dlaczego trzeba kupić VIPa ? VIPy, od razu otrzymują i dostają bonusy :) a zwykli, nie dlatego te ich bonusy są zbierane w tą o to skarbonkę ;)

Oczywiście, to moje zdanie, ale mam nadzieję, że pomogłem :)
~Dawid

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)