Strony

Menu

12 paź 2014

Błąd na Movie Star Planet

Hej.
To znowu ja, ale tym razem pokaże Wam błąd, który zauważyłem. A więc, wszedłem do swojego pokoju. Mam w nim białe schody, ale ona zamiast być białe były czarne. >.<

Ale tak nie jest tylko ze schodami z nerdsami, też jest podobnie a polega to na tej samej zasadzie. Wybieram białe a są czarne. Mam nadzieję, że te błędy zostaną szybko naprawione.

Jeśli, chodzi o błędy na Movie Star Planet, to na razie tyle. Mam nadzieje, że błędy zostaną naprawione i już nie będę musiał więcej, robić takiego posta :)
~Dawid

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)