Strony

Menu

7 paź 2014

Zmiany ?

Cześć.
Zauważyliście pewnie, że ostatnio na Movie Star Planet trochę się zmieniło. Dodali Skarbonkę, o której już wcześniej wspominałem, ale dodali też nowe koło fortuny. Z resztą zobaczcie sami:


Od starego różni się jedynie tym, że jest inna czcionka oraz liczba jest w środku (liczba ta oznacza ile zakręceń kołem nam zostało). Niestety, ale nie mam skreen`a starego koła fortuny ;C. A teraz co do bloga dodałem menu z tej samej strony co wam podawałem wcześniej. Konkurs będzie za 2 dni, ponieważ specjalnie na tą okazje muszę edytować menu, a jest z tym trochę roboty. Ale to nie koniec zmian.
Dodano, także do zadań początkujących (zarabia się za nie 100 Fame i 100 SC) bonus dla VIP!
Czyli, aż o 100 SC za zadanie więcej ! Kto z pierwszym albo zerowym Levelem, kupywał by VIP?
Moim zdaniem jest to niepotrzebne.


Okej trzecią i ostatnią zmianą na MSP było, przestawienie czterech prezentów na środek ekranu. Dawniej, stały przy twojej Movie Star (Avatar), ale na ich miejsce dodano świnkę skarbonkę ;)


Dobra to już chyba koniec dzisiejszego postu :) Co mogą oznaczać te zmiany ? Czy Moderatorzy (ktoś kto "opiekuje" się i pilnuję tej gry) chcą nam zrobić niespodziankę ? Już jedna była był to tydzień "Unikatów", ale o nim opowiem jutro :) OK, to tyle Wasz:
~Dawid 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)