Strony

Menu

28 paź 2014

Kolejne błędy...

Witam.
Dziś na Movie star palnet, zobaczyłem kolejne błędy ;/ Niestety, ale MSP, czyli movie star planet, zmienia nazwę do "MyStarPlanet". Gdzie to jest napisane? W reklamie gier, które łączą się z Msp. Zobaczcie:

Oczywiście, to był żart. Movie star planet nie zmienia nazwy. Mamy na to dowód, ze świąt ubiegłego roku.

Jak widać, na forum moderatorzy napisali, że nie zmienią nazwy. Ok następnym błędem jest nie pojawiająca się ikonka "flagi Polski". Trochę się zbierałem, z tym postem bo myślałem, że to chwilowe. Niestety pojawiało mi się to już kilkakrotnie...

Widzicie, że zamiast flagi, pojawia się jakiś kwadracik, z kształtami. To akurat nie wyświetla się non stop, dlatego nie dziwcie się, że Wam się to nie pojawi.

Ok, to tyle na dziś, nie wiem czy dziś jeszcze coś napiszę, i czy w ogóle wejdę na MSP. Jutro mam test z przyrody i kartkówkę z matmy ;___; Muszę się uczyć... :(

Wasz:
~Dawid

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)