Strony

Menu

19 paź 2014

Co dają mini gry na MSP?

Hej.
Przepraszam, że nie pisałem postów, ale w sobotę robiliśmy z koleżanką projekt, a dzisiaj byłem na wsi. Ale do rzeczy. Chce w tym poście powiedzieć Wam, w czym pomagają minigry na  Movie star planet. Nie przedłużając, mini gry znajdują się w zakładce "Gry"

Jak, już wybierzemy swoją grę, to pod koniec wyświetla nam się komunikat, że gra została skończona. Każdy z graczy dostaje Fame a ten gracz, który zajął pierwsze miejsce, może kręcić kołem fortuny. Wartości na kole jednak są mniejsze.

Są tak jak zwykle, dwa koła :). Jedno VIP, drugie zwykłe. Skreen`a niestety nie dam, ponieważ nie wygrałem w tej grze, i na internecie nie ma skreen`nów.

Ok, to na tyle, jeżeli chodzi o gry na MSP :)
Wasz:
~Dawid

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)