Strony

Menu

19 kwi 2017

NO TO CO Z TYM TRANSFORMICE? (CZ. 2)

Hej!
Pamiętacie, jak około rok temu, kiedy blog jeszcze był aktywniejszy, funkcjonował tematyczny tydzień? Jedna użytkowniczka zaproponowała zagranie mi w transformice i zrobiłem to. Ponadto obiecałem, że zrobię drugą część... Tylko czemu tak późno?

Macie linka do tego posta: KLIK

Chyba będę musiał zacząć wszystko od nowa, bo nie pamiętam hasła do mojego poprzedniego konta. Wiecie jak je odzyskać?


Kliknąłem 'graj jako gość'. Jestem na początku gry i muszę przenieść serek do norki, łatwizna. Przejdźmy do tego menu, w którym byłem w poprzednim poście.


W Racingu byłem poprzednio, więc teraz zajmę się pozostałymi kategoriami. Może na początek wejdę w 'Normal'..


O ile dobrze rozumuję, jest to zwykła rozgrywka. Chwilę tu się pokręcę i ruszam do dalszych części menu.


Wow niezły czas, ale byłby lepszy gdybym nie robił w między czasie screena. Z poprzednich waszych porad i wskazówek, wiem że to ranking. Uplansowałem się na dziesiątek pozycji.


Przechodzimy teraz do Boostcampa, czyli tajemniczego namiotu. Co on w sobie kryje?



Tutaj mamy serie labiryntów do przejścia, oczywiście na czas. Ciekawie to wygląda i poziom trudności jest na pewno większy! Chyba nie muszę się tutaj za bardzo rozpisywać


Vanilla, o tak!


Na razie nie mam pojęcia o co tutaj chodzi, muszę poczekać aż dojdę do rozgrywki.


Doszedłem do gry i cała masa myszek rzuciła się po lodowych blokach w kierunku serka. Szaman podstawił jakąś deskę i spadłem... Dziwne, bo on chyba ma nam pomagać, a nie utrudniać.

Na koniec najlepsze czyli...

SURVIVOR

(ach, te ładne zaznaczenie w Paincie)


Tutaj było trochę inaczej, gdyż nie było serka. Myślę, że chodzi tu o to, że jak przetrwamy całą rundę (do końca czasu) to dostaniemy wtedy serek, a szaman nam w tym przeszkadza. Według mnie ten tryb jest jednym z najciekawszych w tej grze i wcale nie jest taki prosty...

Z tego co widzę to do sklepu, edytora map oraz chatki nie mogę się dostać, więc odkrywanie menu uważam za zakończone! Możecie mi dokładniej wytłumaczyć o co chodzi z tymi trybami!

Teraz przejdę do sklepu.

Jak tylko odzyskam dostęp do internetu...

Po dłuższej chwili wyskoczyło mi dosyć rozbudowane menu. Mamy tutaj mnóstwo kategorii, o wiele więcej niż na moviestarplanet. To myszy potrzebują ubrań?


Drogo tu, ale fajne te skórki! Szkoda, że mam tylko 100 serków. Szczerze nie wiem co mogę jeszcze zrobić w tej grze, ponieważ wszystko już przejrzałem...

BONUS


Po wejściu w zakładkę inne gry: DOMEK (menu) > inne gry, wyświetliły mi się te 3 propozycje. To, w którą mam zagrać w kolejnej części? No chyba, że wy podacie mi swoje propozycje!

Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)