Strony

Menu

23 kwi 2017

#3 TEMATYCZNY TYDZIEŃ - AWATARIA CZĘŚĆ 2

Cześć!
Ten post będzie kontynuacją mojej przygody z Awatarią, gdyż ta gra wciągnęła mnie! Nikt nie powiedział, że musi być tylko jeden post (jedna część) danej gry w jednym tygodniu, bo jeśli coś jest ciekawe to wymaga to większej uwagi!

POPRZEDNI POST Z AWATARIĄ: Zobacz
TEMATYCZNY TYDZIEŃ: Kliknij

Poprzednio skończyłem na przeglądzie zadań, jednak może dzisiaj skupię się na innych możliwościach w grze, a jedno zadanie zrobię na koniec posta? Czekajcie chwilę, już wchodzę do gry!
Czyli zaczynamy od zebrania codziennych prezentów! Otrzymałem 200 srebra! - Tak nazywają się te pieniążki.

 Po naciśnięciu kuli ziemskiej, wyświetliło mi się menu - główny temat dzisiejszego posta!

Może zacznijmy od miejsc? Wybiorę kilka i opiszę je wam tutaj!

Miejsca w grze!
  • Plaża!

 Tutaj uchwyciły mi się interakcje z użytkownikami bądź osobami, które są tutaj  razem ze mną! Niestety, nie udało mi się przetestować żadnej z nich, gdyż robienie screenów, pisanie posta i jednocześnie granie, nie jest łatwym zadaniem!
Tak prezentuje się cały "chatroom". Widnieją tutaj leżaki, bar oraz śnieżnobiała rezydencja, hmmmmm ciekawe jak jest w środku niej... Mamy oczywiście wybrzeże.

Interakcje w chatroomie 
 Odkryłem, że można tu korzystać z rzeczy, ale super!

 Ktoś podszedł do mnie i zaproponował mi wyścig sufringowy. Chyba nie do końca ogarnąłem o co chodzi, ponieważ odmówiłem... Wydaję mi się, że powinienem umieścić coś do tych kroków. Szkoda, bo mogłem wam pokazać moje zmagania w wyścigu.

Oczywiście kto nam zabroni skorzystać z baru i usiąść na stołu? Nikt! Ok, lecimy do kolejnego chatroomu.


  • Skwer


 Zielono tu niczym w parku! Mamy kilka ławek, skorzystajmy z nich!

A tutaj dalsza część parku. Kilka drzewek obok kolejnego budynku. Ciekawe czy w każdym chatroomie jest jakiś budynek?

  • ???
Moim kolejnym celem miał być pokój bez nazwy
Po naciśnięciu na niego, wyskoczyło mi to:
 Wow, żeby tu wejść potrzebny jest samochód...
...Lecz na żaden mnie nie stać! Eh, idziemy do kolejnego pokoju.

  • Projektant

 Pokój prezentuje się tak! W bogatym stylu. Widzę jakieś ciekawe podium. Nie byłbym sobą, gdybym na nie nie wszedł...

 A co to? Stół z maszyną do szycia? Szyć na niej nie mogę, ale po naciśnięciu otwiera nam się "Projektant".
 Na nic mnie nie stać albo wszystko jest dla VIP'ów! Dokładnie tak jak na msp...

O, a kto tu stoi? Ma on jedną opcję - przebież się, ale po kliknięciu w nią, wyświetla nam się to co wyżej, czyli "projektant".


Zawody!
Klikamy "świat" i przenosimy się do trzeciej zakładki



Ciekawe co tam może być...
 No oczywiście! Ja na pierwszy ogień wybiorę ogrodnika, a resztę karier zostawiam do odkrycia dla was!
 Mamy działkę i musimy o nią zadbać, odchwaszczanie, podlewanie i inne rzeczy, Strasznie kojarzy mi się to z pielęgnowaniem roślinek w simsach.
Pracujemy na czas! Na obrazku zaznaczyłem to na niebiesko.


Nie wiem co to za niebieska kropka, taki mi się screen zrobił. Najważniejsze jest to, że za każde zadanie dostajemy pieniądze lecz energia nam spada! W sumie to chyba normalne.

~~~
Ten post będzie długi, ale odkryjmy wszystkie działy menu!

Sklepy!

 Mamy dość sporą ilość sklepów, ja przejdę do ubrań.

 W końcu mnie na coś stać jednak teraz nie będę nic kupować! :P

Gry

 Mamy tutaj ich kilka, ale to chyba temat na kolejnego posta, dotyczącego tejże gry.

Wydarzenia

Coś w rodzaju forum? Możemy tutaj utworzyć własne lub wziąć udział w gotowym. Żeby zrobić notkę, mamy do wyboru kategorię oraz opcje, żeby była ona tylko dla znajomych.

Uff, menu przejżeliśmy doszczętnie!
Misja na dziś

Zajmę się tą misją! Mam po prostu pójść do baru i coś zamówić! Proste.

Jak zamawiać jedzienie?

1. Wchodzimy do baru i klikamy to:
 2. Spośród menu wybieramy interesujące nas rzeczy. W moim przypadku:

3. MISJA UKOŃCZONA!

~~~
Dziękuje za wytrwanie do końca tego posta! Oczywiście jeżeli ci się on spodobał, zostaw komentarz pod tym postem. KAŻDY Z NICH MOTYWUJĘ! Podoba wam się awataria? W kolejnej części tematycznego tygodnia o awatari, znowu będziemy zagłębiać się w tę grę. Z góry przepraszam, że Awataria "zajmuję tyle postów" lecz jest to bardziej rozbudowana gierka!

AWATAR: DAWID
HNYMNAVE

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)