Strony

Menu

18 kwi 2017

LOGUJEMY SIE NA MSP

Cześć!
Pewnie tego się po mnie nie spodziewaliście, "różowa gierka, nie ma tam nic do roboty". "Zmieniam tematyke bloga", owszem tematyka bloga dalej pozostanie taka sama, o ile można powiedzieć, że ten blog ma jakąś tematykę, tyle że ja z ciekawości dzisiaj zaloguje się do naszej kolorowej, cukierkowej, różowej gierki :) A wy będziecie mi w tym "towarzyszyć".


Oo no to ładnie mnie witacie, no tego to bym się nie spodziewał.


No praktycznie nic sie tutaj nie zmieniło, tradycje kręcę kołem i sprawdzam "powiadomienia" w gazetce. Przepraszam, jeśli zapomniałem jak się nazywają te rzeczy, ale dawno mnie tu nie było...

O widzę, że mam sporo starcoins to może kupie coś nowego? W końcu pieniądze są po to, żeby je wydawać.


Po 15 minutach szukania ciuchów, stwierdziłem, że poprzedni motyw był ciekawy. Ubrałem koszulkę i czapkę z tym kotem z Alicji w Krainie Czarów (nigdy nie pamiętam jak on się nazywa) oraz spodnie w kratę i buty w króliczki. Całą stylizację dopełniły niebieskie włosy niczym emo oraz hipnotyzujące okularki.

Jakkolwiek absurdalnie to brzmi, sami oceńcie czy ten look wam się podoba.


Moją uwagę przykuło złote jajko w lewym górnym rogu. Jeeej, kolejny coroczny event z okazji wielkanocy, w którym można wygrać tego zwierzaka. Mam ich tak dużo, że nie mieszczą się w moim pokoju... Nie będę chyba robił tych zadań.

Mam pomysł, może żeby nie było tak nudno, to skomentuje kilka artbooków z topki?

#1

Wygląd: przyzwoity!
Treść: Mało, lecz ciekawe życzenia
Postacie: Mają świetne animacje
Wystrój: Bardzo wielkanocny, wiosenny i spójny
Ogólnie w miarę mi sie podoba ten artbook lecz czy zasługuje on na pierwsze miejsce w top?

#2

Ten artbook jest dużo lepszy od swojego poprzednika. Pamiętacie jak kiedyś była moda na robienie swoich profili z kresek "-", zanim jeszcze nie było tych kształtów? To były czasy, sam nawet kiedyś spróbowałem zrobić takiego arta, ale moja cierpliwość tego nie wytrzymała.

Wygląd: Staranny
Treść: Krótko i zwięźle, co tu się rozpisywać?
Postacie: Odzwierciedlone ze strony głównej
Wystrój; Ciekawy i bardzo dobrze odwzrowany
Ogólnie: Podoba mi się mega i wydać, że autorka się napracowała przy tym.

#3

Nawet mnie rozbawił!

Wygląd: Stonowany, może trochę niechlujny
Treść: Dużo jej tu i jest na dodatek zabawna
Postacie: Brak
Wystrój: Nie ma tu go za bardzo, po niepotrzebny
Ogólnie: Autorka mogła jeszcze wstawić kilka moviestar przebranych za małpy :D


Na koniec szybko wpadłem do desing studio i zrobiłem taką koszulkę.

Ogólnie na moviestarplanet kompletnie się nic nie zmieniło... Czy będę tam zaglądał częściej? Raczej nie, bo jak już wcześniej wspomniałem, nie ma tam nic ciekawego. J

Jak wam się podobał post? Tym razem macie go wcześniej niż poprzedni!

Wasz:
~Dawid

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)