Strony

Menu

17 kwi 2017

PIERWSZY RAZ

Cześć!
NIE BYŁO MNIE BARDZO DAWNO NA BLOGU, chyba z rok? I zobaczyłem na liczniku ponad 41 tyś wyświeleń? Wooow, jakim cudem? Dziękuje wam wszystkim, który tutaj jeszcze wchodzili. Podziękował i musi przeprosić... Przepraszam, że piszę tak późno posta na blogu, i że mnie tyle nie było. Po prostu nie chciało mi się ;( Nie chce pisać kolejnego postu o moim wielkim powrocie albo przepraszaniu was, tylko chcę się podzielić pewną informacją...

MAM PIERWSZY FILMIK NA MOIM KANALE;
BŁAAAGAM ZOBACZCIE TO! (FANI LANY DEL REY SIĘ NA PEWNO UCIESZĄ)

Swojego kanału nigdy w życiu bym nie założył, ale co myślicie o takiej tematyce? :P
Napiszcie mi co sądzicie o tym filmiku. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)