Strony

Menu

20 kwi 2017

#3 TEMATYCZNY TYDZIEŃ - powrót, PANFU albo jednak nie XD

CZEŚĆ
Pamiętacie jeszcze o co chodzi z tym tematycznym tygodniem? Jeżeli nie to oczywiście odsyłam was do tego posta: KLIK . Dawno mnie na tym blogu nie było, więc muszę poreaktywować wszystkie dotychczasowe serie, które zacząłem (najgorsze kiedy obiecałem, że zrobię drugą część albo coś w tym stylu). Z racji tego, że nie mieliście okazji dać mi kolejnego tematu, więc ten wymyśliłem sam.
Mam nadzieje, że nie obrazicie się za to na mnie.

PANFU - Kolejna gra przeglądarkowa, prowadzimy w niej życie pandy. Czyż to nie brzmi uroczo? Zobaczmy jak to jest być pandą. Ciekawe ile razy powtórzy się słowo panda w tym poście???

No to jedziemy. Wyświetliło mi się to:
Nie za bardzo wiem, o co tutaj chodzi... Mam tu się gdzieś zalogować, czy założyć konto?

Hahahah, chciałem zagrać w grę, która jest nieaktywna od 2016 roku... Masakra. Muszę znaleźć sobie jakąś inną gierkę. Kiedyś ktoś mi proponował awatarię, czemu by nie?

AWATARIAOdkryj wspaniały, wirtualny świat gry, w którym nigdy nie będziesz narzekać na nudę. Tylko w Awatarii masz szansę zaprojektować swoją postać zgodnie ze swoimi preferencjami, urządzisz własne mieszkanie, wybierzesz miejsce pracy, a nawet będziesz mógł stworzyć związek. Urzeczywistnij swoje marzenia o sławie, zdobywaj popularność i nawiązuj nowe, intrygujące znajomości! Wielki świat czeka na odkrycie, dlatego czym prędzej ruszaj w miasto i ciesz się jego imprezową atmosferą! 
Także przestrzeń gry możesz urządzić według swojego autorskiego pomysłu. Masz do wyboru setki strojów, fryzur, mebli, tapet i wiele innych dostępnych opcji personalizacji. Możesz także skorzystać z narzędzi pozwalających na stworzenie nowych przedmiotów, dzięki którym bez wątpienia olśnisz swoich znajomych. Jedynym ograniczeniem jest tylko i wyłącznie Twoja wyobraźnia. Zaintrygowany? Przekonaj się już dziś, co oferuje świat Awatarii! (SKOPIOWANE ZE STRONKI GRY)

Żeby się na to zalogować potrzebne mi jest konto na naszej klasie, tyle że ja nie pamiętam mojego hasła. Da się w to zagrać na facebooku?

Uwaga, żeby w to zagrać na fb, trzeba ściągnąć 'gameroom' 

Gdy już mamy to ściągnięte, w końcu możemy przejść do gry

Woow, zapowiada się ciekawie

Następnie mamy jakiś dziwny komiks... Robi się niezręcznie.

W końcu przekierowano mnie do kreatora postaci! Super, czas na włosy, skórę i ciuchy. Zrobię siebie w moim stylu i wrócę do was. Oczywiście nie omieszkam się, pokazać wam efektu mojej pracy. 


Dobra wygląd mamy za sobą. Jak oceniacie moją postać? Uważam, że wybór rzeczy jest tutaj o wiele bardziej urozmaicony niż na muvistarpalnet. Klikam gotowe.

Czas na nick oczywiście, że będzie to Daaaaaaaaa... 

Haha, nie tym razem! :P Dlaczego taka nazwa? Pozostawię to dla siebie. 

Ledwo co tu wszedłem i już impreza? No nieźle. A tak serio to mam odpowiedzieć znajomemu. 

No i w końcu zaczynia się coś dziać w tym poście. Mam edytować pokój. Tradycyjnie wrócę do was po skończonej robocie.

Patrzcie na to! W środku pokoju postawiłem wielką, niebieską fontannę. Teraz idę się przebrać. Z góry przepraszam za ubogie opisy, ale wszystko jest na screenach, a tutaj opisuję swoje odczucia. 


Po naciśnięciu koszulki, poszedłem kupić spodnie i od razu zasypano mnie komplementami. Teraz idę napić się kawy. Ejj, ja nie lubię kawy, eh... 

Woow! Przeniosło mnie do kawiarni. Teraz idę napić się tej kawy. 

Jest pizza do wyboru a oni każą mi kupić kawę? To nie fair, przecież pizza daje nam więcej piorunów niż kawa. Pioruny, czyli energia tak? Jestem pewien, że po pizzy byłaby większa. 

Nie udało mi się tego uchwycić na screenie, ale mój towarzysz powiedział do mnie: "Było miło, ale czas iść do klubu". Przecież przed chwilą tu przyszliśmy lool. No dobra, no to idziemy!

Teraz będziemy tańczyć! Dużo osób w tym klubie. 

Coo już koniec imprezy? Teraz dowiaduję się, że mam własne mieszkanie! Chcę jak najszybciej je zobaczyć! 




Mamy aż 5 do wyboru oraz wszystkie kosztują 50 pieniążków. Nie mam pojęcia jak nazywa się ta waluta. Podobają mi się dwa z nich hi-tech i komfort. Chyba wezmę te drugie, bo hi-tech jest za bardzo białe i stonowane.

Kolejna impreza, mam nadzieje, że ta będzie trwała dłużej od poprzedniej.

Wiecie na czym ta "impreza" polegała? Na zaproszeniu kilku znajomych z facebooka (wystarczy 1). Wtedy kończysz zadanie i otrzymujesz kilka rzeczy. Fajne wbicie levela.

Właśnie... Wbijanie levela poszło mi całkiem nieźle. Mam już 2!

Wyświetliło mi się coś takiego. Ciekawe jest ostatnie zdanie: "Ruszaj do przodu, a świat padnie do twych stóp". To co umebluje mieszkanie i już zbliżamy się do końca, bo ten post i tak już jest przydługi.

Pokój prezentuje się tak, jak widzicie dodałem tu rzeczy, które wcześniej otrzymałem za wypełnienie misji. Zauważyłem coś jeszcze ciekawego:

Mamy kilka zadań do wykonania, ale to chyba temat na oddzielnego posta!

Ta gierka prezentuje się całkiem nieźle. Przez ten czas miałem już kilka imprez. Ciekawe jest to, że możesz kupić swoje własne mieszkanie i urządzać je. W kolejnym poście bardziej poznam tę grę poprzez robienie zadań lecz wcześniej musicie mi napisać, czy ta notka wam się spodobała? Wiem, że opisy były ubogie, ale nie ma co się rozpisywać!

Sami spróbujcie zagrać w tę grę i napiszcie mi swoje odczucia? Albo może gracie w nią i zechcielibyście mnie doedukować w komentarzach? Obiecuje, że na drugą część nie będziecie musieli czekać długo!

AWATAR:DAWID
HNYMNAVE

1 komentarz :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)