Z rok temu, jak jeszcze pisałem posty i nie było tej całej przerwy, obiecałem wam, że w którymś poście opiszę postacie nadnaturalne! Czas więc nadrobić zaległości.
GŁÓWNE INFORMACJE
Większość postaci dochodzi wraz z dodatkiem "Nie z tego świata" (więcej o nim: klik). Możemy spotkać je w mieście albo zrobić na starcie rozgrywki - w trybie tworzenia sima. Każda z nich ma swoje unikatowe moce oraz wygląd.
RODZAJE POSTACI
- Wróżka/Wróżek
- W miarę wzrostu umiejętności może płatać psikusy innym simom oraz emanować przeróżnymi aurami
- Wolniej się starzeje
- Może odwrócić proces zombifikacji
- Za pomocą Domku Wróżek może skurczyć się do swoich prawdziwych rozmiarów
- Oczywiście może nią być kobieta i mężczyzna
- Uwielbiają naturę - mogą leczyć rośliny
AURY:
Interakcje z innymi simami - PSIKUSY:
Mamy do wyboru dwa psikusy, ja skupie się na "Gorąca Głowa":
Tak wygląda sim po tym psikusie:
Jego nastrójniki:
Pozostałe "czary" wróżek:
Interakcje z domkiem dla wróżek:
Praktycznie wróżka może mieszkać tylko w nim, zobaczcie ile ma zajęć:
Widzicie tę różową kropkę? To rzeczywisty rozmiar wróżki!
Postać ludzka:Tak wygląda sim po tym psikusie:
Jego nastrójniki:
Pozostałe "czary" wróżek:
- Szczękające zęby
- Rozkwit
- Radosny Lot
- Do bielizny
- Złoto i Ropuchy
- Piękno wewnętrzne
- Kręci w brzuchu
Interakcje z domkiem dla wróżek:
Praktycznie wróżka może mieszkać tylko w nim, zobaczcie ile ma zajęć:
Widzicie tę różową kropkę? To rzeczywisty rozmiar wróżki!
- Wilkołak
Przemieńmy ją w zwierze:
Postać zwierzęca:
Kły oraz futro to tylko niektóre z atrybutów tego stworzenia! Można się w niego zamienić albo być nim poprzez tryb tworzenia.
Co on potrafi?
- Po co komu gotowanie, przecież można zjeść surowe mięso
- Ma on dwie postacie - ludźką i zwierzęcą.
- Podczas pełni automatycznie przemienia się w zwierzęcą postać
- Poluje, wyje
Polowanie:
Żeby polować musimy kliknąć na sima i zamienić się w postać zwierzęcą.
Następnie klikamy poluj w pojedynkę:
I szukamy łowów!
Żeby polować musimy kliknąć na sima i zamienić się w postać zwierzęcą.
Następnie klikamy poluj w pojedynkę:
I szukamy łowów!
Surowe mięso:
Kupujemy je w sklepie, po czym naszym wilkołakiem klikamy:
Mmhh apetyczny ten kurczak!
Kupujemy je w sklepie, po czym naszym wilkołakiem klikamy:
Mmhh apetyczny ten kurczak!
Co on potrafi lub czego nie może:
- Śpi w trumnie - wampirza drzemka
- Może jeść owoce plazmowe lub pić krew z innych simów
- Szybciej się porusza od normalnych simów
- Może hipnotyzować i czytać myśli innych simów
- Zbyt długie przebywanie na słońcu grozi mu omdleniem i osłabnięciem moc
- Łowy
Można być wampirem od początku rozgrywki poprzez tryb tworzenia sima lecz dużo ciekawszą opcją jest przemiana w wampira.
Wampirza drzemka:
Jedyne czego potrzebujemy to trumna:
Przedstawienie kilku mocy:
1. Gdy będziemy za długo na słońcu, zaczniemy się przegrzewać! Nie wiem czy to widać na skcreenie, ale to czarne to żar.
2.Szybsze poruszanie się:
3. Hipnotyczne spojrzenie:
1.Przyznanie się do bycia wampirem
2.Chwalenie się kłami
Dwa sposoby na zaspokojenie pragnienia:
1. Owoc plazmowy, który możemy kupić w sklepie:
2.Picie plazmy z innego sima (musimy się z nim przyjaźnić, bo inaczej się na to nie zgodzi):
Wampirza drzemka:
Jedyne czego potrzebujemy to trumna:
Przedstawienie kilku mocy:
1. Gdy będziemy za długo na słońcu, zaczniemy się przegrzewać! Nie wiem czy to widać na skcreenie, ale to czarne to żar.
2.Szybsze poruszanie się:
3. Hipnotyczne spojrzenie:
Pozostałe interakcje:
1.Przyznanie się do bycia wampirem
2.Chwalenie się kłami
Dwa sposoby na zaspokojenie pragnienia:
1. Owoc plazmowy, który możemy kupić w sklepie:
2.Picie plazmy z innego sima (musimy się z nim przyjaźnić, bo inaczej się na to nie zgodzi):
- Czarodziejka/Wiedźma
Zawładnij czarami! Ta postać jako jedyna może zagłębiać swoją wiedzę na temat magii. Im dłużej będziesz ćwiczyć, tym więcej poznasz czarów
Co ona potrafi?
- Czarować
- Jeździć na miotle
- Posiadają dobre i złe zaklęcia
- Gdy czarodziej będzie miał jakieś małe zwierzątko (np. kota), jego moce magiczne będą zwiększone
Rodzaje zaklęć:
- Podstawowe:
CZARY:
- Zaklęcie Łuku szczęścia
- Urok miłosny
- Czar głodu
- Czar pęcherza
- Czar higieny
- Zaklęcie słoneczne
ZAKLĘCIA:
- Rytuał konwersji
- Podmuch Lodu
- Podmuch Ognia
- Rytuał Odnowienia
- Rytuał Reanimacji
KLĄTWY:
- Klątwa zropuszenia
- Klątwa nawiedzenia
- Klątwa głodu/pragnienia
- Klątwa higieny
- Klątwa pęcherza
- Klątwa choroby
Jazda na miotle:
- Ma on kilka rodzajów śmierci. W trybie tworzenia rodziny, możemy wybrać jak zginął:
- Zombie
Jest kilka sposobów, żeby się w niego zamienić:
- Naucz się alchemii i zrób eliksir Zombifikacji lub Silnej Zombifikacji i wypij go
- Podczas pełni daj się ugryźć zombie (Atak Zombie)
- Czarownik może cię w niego przemienić za pomocą zaklęcia
Co on robi:
- Nienawidzą roślin, niszczą je
- Poruszają się powoli
- Nie są w stanie przejść przez zamknięte drzwi, schody, baseny - są za głupie
- Wychodzą spod ziemi podczas pełni
- Po przemianie w zombie jest się nim cały czas
- Nie da się nim urodzić, gdyż warunkuje to cecha, a nie nastrójnik
JAK STAĆ SIĘ POSTACIĄ NADNATURALNĄ?
(sposoby inne niż stworzenie ich w trybie tworzenia sima!)
- Wampir: Spotkaj go i poproś o przemianę. Musisz się z nim przyjaźnić bo inaczej odmówi! Jeżeli ugryzł cię, to musisz odczekać kilka simowych dni aż cała przemiana dobiegnie końca
- Wilkołak: Podobnie jak u wampira
- Czarownica: Niestety w nią nie da się zmienić podczas rozgrywki
- Wróżka: Wypijając specjalny eliksir, który można zrobić, ale trzeba mieć 10 poziom alchemii. Czasem można go kupić w komisie z eliksirami.
Wszystkie zdjęcia (oprócz zombie) pochodzą mojej rozgrywki!
Wasz:
~Dawid.
Wasz:
~Dawid.
Dobry post (:
OdpowiedzUsuń