Strony

Menu

26 kwi 2017

POSTACIE NADNATURALNE (TS3) - ROZSZERZAMY NIE Z TEGO ŚWIATA

Cześć!
Z rok temu, jak jeszcze pisałem posty i nie było tej całej przerwy, obiecałem wam, że w którymś poście opiszę postacie nadnaturalne! Czas więc nadrobić zaległości.

GŁÓWNE INFORMACJE
Większość postaci dochodzi wraz z dodatkiem "Nie z tego świata" (więcej o nim: klik). Możemy spotkać je w mieście albo zrobić na starcie rozgrywki - w trybie tworzenia sima. Każda z nich ma swoje unikatowe moce oraz wygląd.  

RODZAJE POSTACI
  • Wróżka/Wróżek


Kto nie marzył, żeby mieć skrzydła? Mamy kilka do wyboru:

Co ona potrafi? 
  • W miarę wzrostu umiejętności może płatać psikusy innym simom oraz emanować przeróżnymi aurami
  • Wolniej się starzeje
  • Może odwrócić proces zombifikacji 
  • Za pomocą Domku Wróżek może skurczyć się do swoich prawdziwych rozmiarów
  • Oczywiście może nią być kobieta i mężczyzna
  • Uwielbiają naturę - mogą leczyć rośliny
Mamy ograniczoną moc magiczną - gdy będziemy wykonywać za dużo zaklęć albo za długo emanować aurą, skończy nam się. Możemy ją uzupełnić w domku wróżek za pomocą nektaru z kwiatów.

AURY:



Interakcje z innymi simami - PSIKUSY:
 Mamy do wyboru dwa psikusy, ja skupie się na "Gorąca Głowa":



Tak wygląda sim po tym psikusie:

Jego nastrójniki:

Pozostałe "czary" wróżek:
  • Szczękające zęby 
  • Rozkwit
  • Radosny Lot
  • Do bielizny 
  • Złoto i Ropuchy
  • Piękno wewnętrzne
  • Kręci w brzuchu

Interakcje z domkiem dla wróżek:

Praktycznie wróżka może mieszkać tylko w nim, zobaczcie ile ma zajęć:

Widzicie tę różową kropkę? To rzeczywisty rozmiar wróżki!

  • Wilkołak
Postać ludzka:
 Przemieńmy ją w zwierze:
 Postać zwierzęca:
Kły oraz futro to tylko niektóre z atrybutów tego stworzenia! Można się w niego zamienić albo być nim poprzez tryb tworzenia.

Co on potrafi?

  • Po co komu gotowanie, przecież można zjeść surowe mięso
  • Ma on dwie postacie - ludźką i zwierzęcą. 
  • Podczas pełni automatycznie przemienia się w zwierzęcą postać
  • Poluje, wyje
Polowanie:

Żeby polować musimy kliknąć na sima i zamienić się w postać zwierzęcą.

Następnie klikamy poluj w pojedynkę:

I szukamy łowów!

Surowe mięso:

Kupujemy je w sklepie, po czym naszym wilkołakiem klikamy:

Mmhh apetyczny ten kurczak!
  • Wampir

Co prawda dochodzi on w "Po Zmroku" lecz w tym dodatku jest on o wiele bardziej ulepszony.

Co on potrafi lub czego nie może:
  • Śpi w trumnie - wampirza drzemka
  • Może jeść owoce plazmowe lub pić krew z innych simów
  • Szybciej się porusza od normalnych simów
  • Może hipnotyzować i czytać myśli innych simów
  • Zbyt długie przebywanie na słońcu grozi mu omdleniem i osłabnięciem moc
  • Łowy
Można być wampirem od początku rozgrywki poprzez tryb tworzenia sima lecz dużo ciekawszą opcją jest przemiana w wampira.

Wampirza drzemka:

Jedyne czego potrzebujemy to trumna:

Przedstawienie kilku mocy:

1. Gdy będziemy za długo na słońcu, zaczniemy się przegrzewać! Nie wiem czy to widać na skcreenie, ale to czarne to żar.
2.Szybsze poruszanie się:

3. Hipnotyczne spojrzenie:




Pozostałe interakcje:

1.Przyznanie się do bycia wampirem

2.Chwalenie się kłami

Dwa sposoby na zaspokojenie pragnienia:

1. Owoc plazmowy, który możemy kupić w sklepie:

2.Picie plazmy z innego sima (musimy się z nim przyjaźnić, bo inaczej się na to nie zgodzi):
  • Czarodziejka/Wiedźma

Zawładnij czarami! Ta postać jako jedyna może zagłębiać swoją wiedzę na temat magii. Im dłużej będziesz ćwiczyć, tym więcej poznasz czarów

Co ona potrafi?
  • Czarować
  • Jeździć na miotle
  • Posiadają dobre i złe zaklęcia
  • Gdy czarodziej będzie miał jakieś małe zwierzątko (np. kota), jego moce magiczne będą zwiększone
Oczywiście, tak jak w przypadku wróżek mamy ograniczoną ilość mocy magicznej!

Rodzaje zaklęć:
  • Podstawowe:



CZARY:
  • Zaklęcie Łuku szczęścia
  • Urok miłosny
  • Czar głodu
  • Czar pęcherza
  • Czar higieny
  • Zaklęcie słoneczne
ZAKLĘCIA:
  • Rytuał konwersji
  • Podmuch Lodu
  • Podmuch Ognia
  • Rytuał Odnowienia
  • Rytuał Reanimacji
KLĄTWY:
  • Klątwa zropuszenia
  • Klątwa nawiedzenia
  • Klątwa głodu/pragnienia
  • Klątwa higieny
  • Klątwa pęcherza
  • Klątwa choroby



Jazda na miotle:

W trybie budowania kupujemy miotłę i stojak do niej, i ruszamy na miasto:

  • Duch

Co on robi:
  • Ma on kilka rodzajów śmierci. W trybie tworzenia rodziny, możemy wybrać jak zginął:

  • Zombie
Jest kilka sposobów, żeby się w niego zamienić:
  1. Naucz się alchemii i zrób eliksir Zombifikacji lub Silnej Zombifikacji i wypij go
  2. Podczas pełni daj się ugryźć zombie (Atak Zombie)
  3. Czarownik może cię w niego przemienić za pomocą zaklęcia
Co on robi:
  • Nienawidzą roślin, niszczą je 
  • Poruszają się powoli 
  • Nie są w stanie przejść przez zamknięte drzwi, schody, baseny - są za głupie
  • Wychodzą spod ziemi podczas pełni 
  • Po przemianie w zombie jest się nim cały czas 
  • Nie da się nim urodzić, gdyż warunkuje to cecha, a nie nastrójnik
Wygląd Zombie:

źródło: klik

JAK STAĆ SIĘ POSTACIĄ NADNATURALNĄ?
(sposoby inne niż stworzenie ich w trybie tworzenia sima!)

  • Wampir: Spotkaj go i poproś o przemianę. Musisz się z nim przyjaźnić bo inaczej odmówi! Jeżeli ugryzł cię, to musisz odczekać kilka simowych dni aż cała przemiana dobiegnie końca
  • Wilkołak: Podobnie jak u wampira
  • Czarownica: Niestety w nią nie da się zmienić podczas rozgrywki
  • Wróżka: Wypijając specjalny eliksir, który można zrobić, ale trzeba mieć 10 poziom alchemii. Czasem można go kupić w komisie z eliksirami.
Wszystkie zdjęcia (oprócz zombie) pochodzą mojej rozgrywki!

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)