Strony

Menu

16 sty 2016

#2 Tematyczny tydzień - MÓJ PIERWSZY RAZ Z TFM! {cz.1}

Cześć!
Dzisiaj zaczynamy pierwszy tematyczny tydzień! Nie wierzę w to, ale dzisiaj pierwszy raz zagram w grę Transformice... Nie mam pojęcia o co w niej chodzi, więc ci co w to grają, będą mieli dużo zabawy, patrząc jak kiepsko mi to idzie! Autorką tego pomysłu była, oczywiście:

No to jedziemy!

1.Logowanie!
Czy to na pewno ta strona? Sorry, ale dosłownie pierwszy raz się tu loguje, i nie mam pojęcia! Nazwę się tak jak na msp, czyli dawid2002c, oczywiście jak nie będzie zajęta ta nazwa.

O kurde, jestem i jakiś czas mi leci! Jestem małą myszką i mam zanieść ser do norki, ok już to zrobiłem i wyświetliło mi sie to:

 Lol, nie mam pojęcia o co chodzi. Rozejżmy się, co jeszcze mogę tu zrobić. Chyba ogarnąłem, że to są takie gry, w których zdobywasz ten ser. Wyświetliła mi się kolejna:

No, to jedziemy dalej. Powrócę do was, jak zrobię coś innego, niż te mini gry. A to, co:
Jakiś ranking? Błagam napiszcie w komentarzu o co tutaj chodzi! Może jutro mi lepiej pójdzie?

2.Odrywam grę!
Zaciekawił mnie ten pasek:

HOME - Przeniosło mnie do strony głównej, czyli tam gdzie się logowałem
FORUMS - Jakieś fora o grze (zapewne)
Reszty nie sprawdzałem, przyznam się...















Kolejną, już bardziej konkretną rzeczą, która mnie zaciekawiła to to:

Nacisnąłem na ten domek i wyświetliło mi się menu:
Zaraz tutaj poodkrywam,  ale najpierw pokarzę Wam mój level, który zdążyłem wbić, na zbieraniu serków:

Na pierwszy ogień wziąłem "Racing":
Chodzi tutaj o to, że muszę dojść do serka, a coś mnie przyciąga na początek. Nie zawsze tak jest, akurat w tej grze, którą ja miałem albo po prostu mi się coś zdaje. Przepraszam, że jestem takim nieogarem, ale sami wiecie jak to jest za pierwszym razem...

Ciąg Dalszy Nastąpi...

Dziękuję za przeczytanie tego posta! Ja idę "doedukować" się na temat transformice! Pamiętajcie, że jest to tylko pierwsza część, a jutro (jak wam się spodoba, to nawet za tydzień) będą kolejne! 

Wasz:
~Dawid.

9 komentarzy :

  1. No hej! Tutaj Pises, z MSP. Może mnie pamiętasz? ;) Weszłam sobie właśnie na Twojego bloga i powiem Ci, że świetnie wygląda! Wiedzę, że Ty też już wyrosłeś z MSP ;) Wszystko jest rewelacyjnie, pozdrawiam cieplutko <3 Może jeszcze kiedyś popiszemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Śmiałam się, haha... XD Ja też w to nie grałam ale z tym serem to mnie rozśmieszyło ;') (Haha, śmieszne). XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post xd Jestem fejmem, bo jestem autorką pomysłu :D
    Dobrze Ci idzie, a ten pasek to jest ranking punktów ;)

    A chatka plemienna bd odlblokowana jak dołączysz do plemienia, więc jak ktoś ci pisze na czacie, ze cie zaprasza do plemienia tonprzyjmij,bo tam sa fajne gry i mapy ^.^
    Czekam na kontynuacje

    Mój nick : Aggiexd

    OdpowiedzUsuń
  4. Mela a ja to co?! XD Razem mamy grać! ;D Mój nick to Tinnety mam 45 lv XDDD Dawid co po poziomów, jak masz ten pasek który pokazałeś na screenie to obok domku jest przycisk z takimi paskami i kwatdracikami. kliknij go i wybierz pokoje vanilli. Są tam łatwe mapki. A na tym domku to kliknij szkolenie i się szkol ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawid, jak grasz w tfm zaproś mnie! Jestem: Andziamilu mam 56 lvl. Jak chcesz trudne mapy musisz grać na bootcampach, ale np survivor (to te kule) to survivor ;p Fajna gra, wciąga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Andżiks zaprosisz mnie? Jestem "Tinnety" ;) 45 Lv czy trochę większy XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem Aggiexd , lvl eee..mały :p

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)