Strony

Menu

15 sty 2016

#1 Tematyczny tydzień! - O co chodzi?

Cześć.
Wow, bardzo dawno nie pisałem, ale miałem swoje powody, o których nie do końca chcę się z Wami dzielić. Ja po prostu dużo myślę. Jeżeli chcesz czytać o mnie, to zapraszam na mojego bloga. Pamiętacie, jak mówiłem, że na blogu mają się pojawić tematyczne tygodnie? No właśnie... Drugi tydzień mija, a tematu brak. Dla przypomnienia napiszę o co chodzi:

Tematyczny tydzień
W każdy weekend czytelnicy bloga wybierają temat, o którym będę pisać. Tematyczny tydzień jest to mała wisienka na torcie, która ukoronowywuje rozpoczęcie się weekendu i koniec pracowitego tygodnia [czyt. pisania o simsach]. W każdy weekend zajmuję się jednym tematem, który jak już wcześniej wspomniałem, wybieracie wy.

Z racji tego, że weekend dopiero się zaczął, macie jeszcze szansę wybrać jakiś temat! Napiszcie w komentarzu propozycje, a ja wybiorę tą najlepszą! Liczy się kreatywność i... wprowadzę mały regulamin:

  • Wybierz stosowny temat
  • Jeśli moja opinia nie będzie ci się podobała - trudno. Nie musisz się z nią zgadzać. 
  • Tematy nie muszą być o grach, ale NIE uwzględniam tematów o: ludziach, moich wywodów [szczera opinia], spraw o mnie, gier na telefon - za dużo screenów, za krótki post. 
Wprowadzę też takie małe utrudnienie. Co tydzień uwzględniam tylko jeden temat i nie może on się powtarzać w następnych [no chyba, że będzie rozbudowany albo wam się spodoba], tak samo osoba, która podała mi go. Uważam, że wtedy będzie ciekawiej.

Dzisiaj mały post informacyjny, żeby zapanować nad nowym elementem bloga. Nie piszcie mi, że jest nudny, gdyż przyda się on. Ma on charakter, taki a nie inny!

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

  1. Hmm..troche to utrudniles ;) ale moze byc np. Gra tfm , awataria :) Czekam na kolejny post pozdrawiam c;

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)