Strony

Menu

6 maj 2017

#3 Tematyczny Tydzień - AWATARIA po raz trzeci i OSTATNI

Cześć!
W końcu jestem i w końcu piszę posta dotyczącego tematycznego tygodnia! W poprzedniej części z awatarii obiecałem wam, że opiszę i spróbuję zagrać w gry. Z resztą więcej macie tutaj: awataria część 2. No to nie będę przedłużał.

 Gry sobie ponumerowałem.

#1

 Czyli jest to zwykłe koło fortuny, w którym możemy wygrać pewną sumę pieniędzy, o ile nie wylosuje nam się "Bankrut". Wtedy tracimy wszystko. Zakręcę z dwa, trzy razy i może mi się uda.

 Kręcimyyy!


 Wow! Niezła sumka, haha. Nie chciałem zbyt długo grać. Cieszę się, że chociaż tyle wygrałem, bo zawsze mogłem trafić na bankruta. Całkiem ciekawie mi się tutaj kręciło! Można zarobić trochę pieniędzy i dobrze się pobawić.

#2 Wyścig!
 Musimy zaprosić kogoś do wyścigu albo odebrać zaproszenie od kogoś.

 Tutaj wybieram przeszkody dla przeciwnika. Musi być ich pięć.

A to są chyba przeszkody dla mnie, które wybrała mi ta użytkowniczka albo sam je wybierałem. Nie pamiętam już. W każdym razie - do startu... gotowi... START!

 Wow! Muszę tutaj omijać przeszkody, poprzez wybranie odpowiedniego kółka. Szczerze nie wiem jak to działa. Przegrałem ten wyścig i kilka kolejnych, cóż.

# 4 i 5 BRAK SAMOCHODU!

 Tak, to są screeny z tych dwóch różnych gier, do których potrzeby jest pojazd. Nie posiadam go i raczej nie zakupię, gdyż kosztuje mega dużo w sklepie. To by było na tyle z gier. Niestety, ale w te dwie sobie nie pogram.

ZADANIE NA DZIŚ:
 No to idziemy szukać przyjaciół. Polecam wam do tego chatroomy. Opisywałem je w poprzedniej części.

 Wygrałem, a raczej wykonałem zadanie. Poniżej wyjaśnię wam, jak znaleźć znajomych:

MINI PORADNIK:

1.Idziemy do chatroomu i szukamy użytkownika. Następnie klikamy na niego i wybieramy pole "relacje"

2.Naciskamy "do znajomych"

3.Gra upewnia nas, czy na pewno chcemy dodać daną osobę.

4. Jeśli tak to naciskamy "dodaj" i jesteśmy znajomymi, o ile ta osoba się zgodzi!
 O wiele łatwiejsze i szybsze niż na moviestarplanet. Nie dziwcie się, że najpierw zaprosiłem inną użytkowniczkę, a potem na screenie była inna, gdyż tutaj osoby szybko znikają z chatów.

Mała metamorfoza pokoju:
Kupiłem kilka nowych rzeczy i zmieniłem kolor ścian i podłogi! Myślę, że pokój wygląda o wiele lepiej niż wcześniej!

No dobra, w końcu uporaliśmy się z awatarią! Temat wyczerpałem doszczętnie, a jeśli nie to powiedźcie mi coś, czego nie wiem o tej grze i na pewno to poruszę! Wiem, że post był krótki, ale inne informacje o krainie awatarów, macie w poprzednich postach z tematycznego tygodnia.

I najważniejsze...

JAKĄ GRĘ MAM OPISAĆ ZA TYDZIEŃ? NAPISZ W KOMENTARZU!

Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)