Strony

Menu

13 maj 2017

#12 The Sims_4 | Tragiczny post!

Cześć!
W simsach mamy dużo ukrytych obiektów, o których (być może...) w ogóle nie mamy pojęcia! Obrazy... Te niepozorne ozdoby służą do udekorowania wnętrza pokoju. Każdy w domu ma przynajmniej jeden obraz, no dobra może nie każdy. Wracając, jeden z nich [obrazów] skrywa w sobie coś więcej i zaraz powiem wam o co chodzi!

Tytuł posta może wydawać wam się dziwny, ale zaraz wam wyjaśnię dlaczego akurat taki. Przejdźmy do sklepu budowania. Interesuje mnie ten obraz:
Już tytuł obrazu powinien wam sugerować, skąd wziął się tytuł posta! Mieliście w simsach chociaż raz ten obraz w swoich domach? Ja tak lecz nie wiedziałem jeszcze, że jest on inny niż wszystkie. Postawmy go w domu!

Hmm... Możemy go obejrzeć tak jak każdy zwykły obraz. Zróbmy to!


Po chwili:
[Szybka zmiana wnętrza] Moja simka, po podziwianiu tego obrazu, zaczęła płakać! Wywołał on u niej skrajne emocje... Wyświetlił mi się też komunikat:

Co to może oznaczać? "Izabela czuje, jak ogrania ją smutek", "długa kontemplacja tego dzieła może uwolnić przygnębienie, które jest w stanie wypełnić całe pomieszczenie".... Mega intrygujące i mroczne, ale co to oznacza?

Tak, dobrze widzicie! Klaun pojawił się, po obejrzeniu tego obrazu! Mówiłem, że jest on nietypowy i niezwykły? Na pierwszy rzut oka widać, że jest smutny. Spróbuję to niego zadać i dowiedzieć się, co jest przyczyną jego rozpaczy.

Po prostu powitajmy się z nim.

Czyli moje spostrzeżenie było słuszne. Jak się okazuje jest to kobieta. Spróbujmy poznać ją trochę.

W jej pobliżu mój sim również czuje smutek! Czy to zaraźliwe, niczym katar? Mamy nastrójnik i najbardziej zaintrygował mnie ten fragment: "Szydź z obłoku smutku, kładącego się cieniem na twoim życiu (lub duszy, LUB...)" O co tu chodzi? Lub.. czym jeszcze? Czy ten klaun może coś więcej?

Zapytałem ją o miejsce pracy i jest to Klauni Czarusia SA. Dziwne, gdyż nasz sim nie może podjąć takiej kariery w grze. Czyżby ukryta praca? Co ciekawe nie wiadomo jak się do niej dostać i gdzie znajduje się jej "bióro", czy siedziba.

Dodam ją do rodziny, za pomocą kodu. Może się dowiem czegoś więcej... Post o tym "jak dodać kogoś do rodziny, za pomocą kodu" będzie wkrótce!

Mamy tego klauna! Ma ona nastrój bardzo smutna i dziwny nastrójnik, którego nigdy przedtem nie widziałem.

Zaciekawił mnie ten drugi. "Przebywanie w stroju klauna w pobliżu innych simów". Czyli jak zdejmie ten strój to nie będzie już udawać i będzie czuła się lepiej? Przebiorę ją...

 Jak się okazuje Fatima, bo tak nazywa się bohaterka tego posta, nie ma stroju klauna jako "statyczny" strój. Tak jakby nakłada go tylko w pracy. No cóż, wezmę pierwszy lepszy.

 Poprzednie nastrójniki zniknęły i Fatima czuje się jak gdyby nigdy nic. Dziwne..

 Pamiętacie jak pytaliśmy ją wcześniej o prace? Odpowiedziała, że pracuje w firmie "Klauny Czarusia SA", a okazuje się, że nie ma takiej pracy... Gdyż simka jest bezrobotna! To robi się coraz dziwniejsze...

Co się stanie jak klaun spojrzy w obraz klauna?

 Spróbujmy! Jak widać nasza postać, tak jak poprzednia z resztą, podczas podziwiania tego obrazu czuje smutek.

 Znowu ten sam komunikat.

 I kolejny klaun! To jest ich więcej?

 Tym razem za eksperymentuję. Nie udało zrobić mi się screenów krok po kroku, więc powiem wam co wymyśliłem:

  1. Zagdałem do klauna:
  2. Przyjazne > Poproś o pokazanie stroju
  3. Codzienny [patrz screen u góry]

Lecz klaun nie chce się przebrać, gdy go o to prosimy! Masakrycznie pokręcone.

Kilka wniosków z tego posta:

  • Klaunem nie może być każdy
  • Klaun jest postacią fikcyjną, która posiada pracę
  • Nie wiadomo z jakiego powodu jest smutny, no chyba że dodając go do rodziny, sprawdzimy jego nastrójnik [tak jak ja]
  • Smutny z powodu noszenia swojego stroju
  • Po zdjęciu stroju klauna, nie jest on już smutny
  • Klaun sam z siebie nie zdejmie swojego stroju
  • Można się z nim zaprzyjaźnić jak z normalnym simem
  • Gdy będziemy w jego pobliżu, też będziemy smutny 
Czy teraz inaczej będziecie patrzyli na ten obraz? Kryje on w sobie tajemnice klauna! Ciekawi mnie wiele rzeczy związanych z tym tematem. Na przykład gdzie oni pracują, dlatego z tego powodu są smutni... Albo czemu można ich wywołać tylko za pomocą obrazu. Jakie są wasze przemyślenia? Odkrywajcie rzeczy w simsach, haha. Można się zdziwić.

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)