Strony

Menu

9 maj 2017

#11 The Sims | Rozgrywka z jednorożcem w trójce!

Cześć!
Dzisiaj zajmiemy się kolejną "postacią nadnaturalną" w the sims 3! Jeżeli posiadamy dodatek "Zwierzaki", możemy mieć konia, ale kto by pomyślał o jednorożcu, który "przychodzi" do rozgrywki razem z tym pakietem? To mityczne stworzenie nie łatwo spotkać i oswoić. Wyświetlił mi się on kiedyś przypadkiem w lesie i od razu dodałem go do rodziny!


Wygląd:
 Jest śnieżnobiały, oraz jak na jednorożca przystało, posiada róg, którym może wykonywać czary! Poza tym nie różni się niczym od zwykłego konia.

Cechy:

Interakcje z gruntem
 Po naciśnięciu na jakiegokolwiek miejsce na parceli, wyświetlają się powyższe interakcje. Wszystkie są standardowe oprócz "Zapal". Wywołujemy pożar!

Przebieg interakcji:
 Jednorożec przygotowuje się i...

 Tworzy płomień ognia! Zwróćcie uwagę na jego oczy i róg. Są koloru ognia. Pożar oczywiście może ugasić:
 Wtedy róg i oczy są koloru niebieskiego! Podoba mi się to.

Interakcje po naciśnięciu jednorożca:
 Standardowe, takie jak u zwykłych koni. Nie ma co się tutaj rozpisywać.

Interakcje z innymi simami:
 Skupię się na tych dwóch kategoriach, gdyż reszta to czysty standard. Błagać o marchewki, może każdy koń. Podobnie jest ze szczotkowaniem i rżeniem.

Przyjazne - Błogosław faunę

Przebieg interakcji:
 Koń podchodzi do sima i używa swojej mocy. Róg i oczy ma w kolorze białym

 Następnie poprawiają nam się z nim relację. Sima otacza biały pyłek i towarzyszy mu interakcja:


Wredne - Przeklnij faunę.

Przebieg interakcji:
 Tym razem róg i oczy są czerwone, nie wróży to nic dobrego!

Nie myliłem się! Więzi z naszym zwierzakiem znacznie spadły. Nie towarzyszy temu jakiś specjalny nastrójnik.

Moc magiczna

Podobnie jak u większości postaci nadnaturalnych mamy ograniczoną jej ilość. Mój jednorożec po tych wszystkich zaklęciach pada z nóg! Wyczerpałem mu całą moc.


Jeździectwo 

Można je [jednorożce] ujeżdżać! Bądź co bądź są to kuzyni koni. Co ciekawe sim, który dosiada jednorożca, może się razem z nim teleportować! Niestety nie pokażę wam tego, gdyż albo mój koń nie ma mocy magicznej, albo mam za mało miejsca! Szkoda. Jednorożec może też sam się teleportować.
(jak uda mi się teleportować, zrobię update postu)


[UPDATE]

Teleportacja:

Uwaga: Żeby się teleportować nasz koń potrzebuje dużo miejsca i mocy magicznej!
Tak, to bardzo fajne, po prostu przenieść się jednego miejsca w drugie. Zazdroszczę im tej umiejętności.

Przebieg interakcji:
 Naciskamy na grunt oraz wybieramy "teleportuj sie tutaj".

 Wow!

Woooooooow! Wygląda to bajecznie i magicznie!

Ja tą postać spotkałem przypadkiem. Pamiętam, że wtedy na mapie miasta, wyświetlił mi się komunikat, "że w pobliżu jest jednorożec". Poszedłem tam i dodałem go do rodziny! Uważam, że ta postać jest genialna. Znudziły wam się konie? Poszukajcie jednorożca! Również mam nadzieje, że spodobał wam się ten post i okazał się wam przydatny!

Wasz:
~Dawid. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)