Strony

Menu

3 maj 2017

#10 The Sims | Moje budowle w TS4 (1)

Dzień Dobry!
Dawno nie było posta lecz ci co śledzą mojego drugiego bloga wiedzą, że byłem zajęty. Z resztą mamy majówkę i trzeba trochę odpocząć, ale nie wiem czy mi się uda, bo jutro i w piątek mamy testy... Masakra. Przechodząc do tematu posta, lubię bawić się trybem budowania w simsach i chyba mi to wychodzi, z resztą sami ocenicie.

#1 Staroświecki, królewski zamek 

Z zewnątrz:

Chciałem utrzymać go w klimacie hmmm... Średniowieczny. Ogólnie cały zamek taki będzie, czyli - mało urządzeń elektrycznych i światła ze świec. Wyjątkiem jest kuchenka, która musi być, bo simowie muszą na czymść gotować.

Pierwsze piętro:
 Ogółem prezentuje się tak, niżej opiszę wam pokolei wszystkie pokoje.

 1.Biblioteka połączona z miejscem, gdzie można napisać list itp.
2.Jadalnia cały dwór może się tam zebrać i zjeść
3.Łaźnia
4.Nie wiem co to, haha. Taki jakby pokój do modlitw, trochę tutaj poszalałem z tymi świecami.
5.Dwór, dzięki, któremu możemy iść do poszczególnych pokoi, pospacerować i iść na górne piętro

Drugie piętro:
 Jak zwykle poniżej będziecie mieli opis pokoi!

 1.Pokój umiejętności i rozrywki. Taka mini szkoła. Simowie mogą nauczyć się tam wielu rzeczy i zapełnić sobie czas.
2.Sypialnie dla dzieci lub innych mieszkańców dworu typu służące.
3.Sypialnia króla i królowej
4.Mini kuchnia. Tak naprawdę nie wiedziałem, co mógłbym tu zrobić.

Moim zamierzeniem na tę parcelę, było utworzenie królewskiego zamku! Wiem, że w simsach to mija się z celem, ale myślę że mi wyszło. Napiszcie w komentarzu, czy budynek wam się podoba.

#2 Restauracja "No Broken Hearts":

Na zewnątrz:
 Jak dobrze widać, restauracja ma kształt serca! O to mi chodziło. Zdecydowanie najwięcej roboty było z dachem, gdyż w simsach robi się je ciężko.

 Nie jest perfekcyjny, ale ma zamierzony kształt i o to chodzi!

W środku:

 Mamy tutaj tylko jedno piętro, ponieważ w restauracji nie potrzeba więcej. Znajdują się tutaj dwie toalety, kuchnia oraz jadalnia - czyli sala, gdzie wszyscy goście będą jedli. Chciałem utrzymać lokal w kolorach bieli, czerni i czerwieni. Możecie pobrać parcelę z galerii pod nazwą "No broken hearts".

Mamy jeszcze kilka stolików na zewnątrz oraz dwa wejścia do lokalu. Zależało mi też na tym, żeby był on symetryczny.

To była pierwsza część moich zmagań z budowaniem! Polecam wam spróbować. Pamiętam jak na początku wyglądały moje budowle, jeszcze z the sims 3: wielki kwadrat, spiczasty, podstawowy dach, ogromny dom i potem dziwne, że jest dużo pokoi i pusto w nich oraz rewia kolorów! Ach, to były czasy. Jeśli post wam się spodobał to komentujcie i oczywiście oceńcie moją pracę!

Wasz:
~Dawid.

2 komentarze :

  1. Sporo do doskonałości, ale no :) tylko ja tu jestem? 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko ty! Cóż, po takiej przerwie ciężko się dziwić, że pustki tutaj. A jakie są twoje budowle, haha?

      Usuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)