Strony

Menu

1 sty 2016

Oficjalnie zamykam rozdział o msp!

Cześć!
Jak już wiecie, nie gram w msp. Dziękuje, że pod ostatnim postem, chodź jedna osoba wyraziła swoją opinię! W ogóle komentuje tu tylko jedna osoba - za co oczywiście bardzo dziękuję! Czas raz na zawsze zamknąć rozdział z tą gra na tym blogu, ale może powspominajmy serie, jakie tu gościły. Chodzi mi głównie o "mroczne moviestarplanet".

Była to dosyć kontrowersyjna seria, w ogóle teraz żałuję, że ją zacząłem po tych komentarzach:




Wow! Serio? Jak czytam takie komentarze, to odechciewa mi się blogowania. Przyznam, że ta seria mogła urazić wiele osób, bo tematy w niej, były kontrowersyjne, ale w tym wszystkim NIGDY nie miałem złych zamiarów. Naprawdę. Możecie mi teraz nie uwierzyć, ale to zależy od Was.
Przyznaję się do błędu, że w ogóle stworzyłem tą serię. Chciałem pokazać, że msp nie jest zwykłą różową gierką, ale chyba mi nie wyszło. Przepraszam, jeżeli ktokolwiek został, w jakikolwiek sposób urażony, przez tą serię. Miałem dobre zamiary. Byłem wtedy trochę młodszy, nie miałem pojęcia o niektórych sprawach, a w tej serii zależało mi na systematyczności i dlatego takie, a nie inne przykłady.

WIĘCEJ TU

Pewnie większość z Was, zastanawia się, po co o tym piszę, dlaczego rozdrapuję stare rany. Otóż chcę to mieć za sobą i chcę to raz na zawsze zakończyć!

Prawdziwi czytelnicy zostańcie, a Wy wszyscy hejterzy - nie potrzebuje tu Was! 

Wasz:
~Dawid

2 komentarze :

  1. Dziękuję ,że tak miło o mnie wspomniałeś ;) Mi się tamta seria podobała ,ale zawsze znajdzie się ktoś komu się to nie podoba :/ Nie przejmuj się tym ,bo mi się blog podoba i zostaję :) Pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm pisz o tym o czym chcesz! Nic na siłę

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)