Strony

Menu

5 sty 2016

#2 The Sims | Za co lubię simsy?

Cześć!
Przepraszam, że post będzie o tak późnej porze, ale w końcu jutro święto Trzech Króli, więc mamy wolne od szkoły. Dla nocnych marków, takich jak ja, ten post będzie dobry na zabicie nudy! Skoro zacząłem tematykę simsów i twierdzę, że są takie wspaniałe, no to dlaczego? Dowiecie się poniżej!


  • Symulacja Życia - Uwielbiam w tej grze, niesamowite podobieństwo do realnego życia. Zawdzięczamy to bogatym opcjom w tej grze. Oczywiście, niektóre rzeczy są zbieżne z rzeczywistością (np. Sim nie może przejść przez książkę, leżącą na podłodze), ale ja się tym nie przejmuję, gdyż cała seria Simsów, z części, na część jest coraz lepsza!
  • Stworzenie Unikatowych postaci! - W każdej z części The Sims, za pomocą kreatora postaci, możemy stworzyć niepowtarzalną osobę, a właściwie Sima, którym później będziemy grać. Zwłaszcza czwarta część, jest bogata w dużo opcji tworzenia sima, ale w poprzednich częściach też jest dobrze! 
  • Dom - Kolejna zadowalająca opcja! Tworzymy własny dom, od fundamentów aż po sufit! Mamy okazję wcielić się w projektanta wnętrz i stworzyć nasze wymarzone pomieszczenia. Marzył Ci się wielki salon albo nowoczesna armatura w łazience? W simsach nic prostszego do stworzenia, pod warunkiem, że masz dużo simoleonów (simowa waluta)! 
  • Pogrywasz z życiem, naszych postaci - Gdy nasz sim, albo nawet cała rodzina, ma już gdzie mieszkać, to możesz wyruszyć na miasto! Standardowo mamy kilka miejscówek takich jak: muzeum, kluby, bary, siłownię (w czwórce nie ma basenu publicznego, kawiarni, te obiekty dochodzą z dodatkiem Spotkajmy się). Zatem twój sim, może cały czas bawić się w klubach albo wziąć sprawy w swoje ręce i znaleźć pracę!
  • Wiele realnych zdarzeń - Oprócz codziennych czynności takich jak gotowanie, czy umieranie, nasz sim może wywołać pożar, za pomocą kominka lub kuchenki (gdy ma mały poziom umiejętności), zostać pożartym przez krowokwiata (tylko w the sims 2 oraz 4!), polecieć w kosmos (ts4) albo wyruszyć w przyszłość (the sims 3 - Skok w przyszłość). Do domu naszego sima, może zawitać komornik albo złodziej.
  • Umiejętności - The sims posiada bardzo szeroką gamę umiejętności. Między innymi: gotowanie, malowanie, umiejętności muzyczne (np. gitara, fortepian), sportowe, pisarskie itd. 
Ale się rozpisałem! Mam nadzieje, że się nie zanudziliście i jeżeli gracie w simsy to podzielacie moje zdanie. Jeśli zaś, planujesz kupić swoje pierwsze simsy, mam nadzieje, że choć trochę Cię do tego zachęciłem!



Wasz Simomaniak:
~Dawid

1 komentarz :

  1. Ja też lubię siedzieć do późna ,hehe :D Bardzo fajne te twoje simowe posty i niedlugo chyba kupię simsy ,ale na razie mój komp (*) ,więc sb odpuszczę ,ale po tej zmianie blog podoba mi się jeszcze bardziej.Na tematyczny tydzień może być gra Awataria (podobna do simów) lub Tfm :) Ja na tfm jestem :Lobuziaraa jakby co :D Pozdrawiam :p

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)