Strony

Menu

11 sty 2016

#3 The Sims | Coś dla simomaniaków! + Mroczny kosiarz?

Cześć!
Jedna osoba spytała się mnie, czy zrobię tutaj konkurs/nabór na redaktora, więc czemu nie? Skoro lubisz tego bloga, a przede wszystkim simsy śmiało możesz tutaj pisać! Jest jedno "ale". Żebym dokładnie zweryfikował, czy nie robisz błędów ortograficznych oraz piszesz w miarę poprawnie, musisz napisać post próbny (o czymkolwiek) i wysłać go na adres: dawidowe-msp.blog@wp.pl. Wtedy ja zweryfikuję twój post i być może zostaniesz przyjęty! Mam nadzieje, że kilka osób weźmie udział w konkursie! Przydałoby się, abyś grał albo miał styczność z simsami! A i post powinien być o simsach!

Mroczny Kosiarz?
Zastanawiasz się pewnie, o co mi chodzi? Nie ma obawy! W tej części postu, nie będę się rozpisywał o mrocznym kosiarzu, tylko poważę Wam, jak dodać go do rodziny. Ta instrukcja będzie dla the sims 4, ale spokojnie, w 3 jest identyczny sposób. Jakby, co mroczny kosiarz to osoba, która zabiera naszych simów w zaświaty!

Moje tradycyjne: No to jedziemy!

Na początku wybierasz na klawiaturze:
CTR + SHIFT + C (THE SIMS 3 ORAZ 4)
Następnie wpisujesz kod:

The sims 3:
testingcheatsenabled true/fals
The sims 4:
testingcheats true
Następnie klikasz z SHIFTEM na kosiarza, jeżeli jest w pobliżu, a jak nie to na jakiegokolwiek sima, który nie jest w twojej rodzinie! 
 
 Masz 3 opcje, interesuje nas "Dodaj do rodzimy". Oczywiście klikasz to i proszę! Możesz się cieszyć nowym członkiem rodziny!

Sim, którego dodasz do rodziny za pomocą tego kodu, zachowuję się jakby w niej był. Nie ma jakiś zablokowanych opcji, ponieważ:
 Gotowanko! Obyś nie przypalił jedzenia, a tym bardziej nie wywołał pożaru!

 Kąpiesz się? A umyłeś tę wannę?

No nareszcie! Posłuszny kosiarz!

~~~
Tak to była moja mała historyjka, na zakończenie posta! Mam nadzieje, że Wam się podobało, i że ktoś weźmie udział w konkursie na redaktora!
Jeżeli post ci się spodobał to SKOMENTUJ!

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

  1. Ciekawy i przydatny post :* A ta historyjka naj xD ja sie niestety nie zglosze ,bo nie mam zbytniej stycznosci z simsami i juz tu pisalam kiedys.Super blog :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)