Strony

Menu

26 wrz 2015

WRACAM NA MOVIESTARPLANET!

Cześć.
Niektórzy z Was już wiedzą, że znowu powróciłem, na tę wirtualną "rzeczywistość". Trochę się za tym stęskniłem. Gram już ponad tygodnia i wbijam 20 level. Pomożesz? Byłbym wdzięczny. Dlaczego wróciłem? Dzięki tygodniowi unikatów! Naprawdę! Gdyby nie to, prawdopodobnie bym tam nie zajrzał.
Jeszcze jedna informacja:

Zapraszam was na:
[3] To nie jest książka!
Co 15 wyświetleń kolejna część!

Tak, postanowiłem kontynuować moją serię. Zapraszam wszystkich! Skoro powróciłem, to czas zmienić wygląd bloga itd. To już wkrótce.

WRESZCIE:
Wasz:
~dawid2002c.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)