Strony

Menu

29 wrz 2015

Powracam + Reaktywacja! ^^

Hej, to ja Staś.
Powracam, żeby reaktywować bloga!
Zacząłem na kolorowo, by przyciągnąć ludziska C;
No więc wracam, tsa.
Fajnie? ^^
Ok, no to zabieram się za pisanie.
Plis, jeszcze chwilka... C;
Nie! xD Piszę.

Ok, więc wpadłem na taki pomysł...By zrobić...Nową serię :P

SEKRETY MSP
Dzisiaj poruszę temat i rzeczy, które sprawiają szał użytkownikom Msp. Są to, tak, proszę państwa, kratki. [ # Grrr! xD]
Więc są sposoby, aby je pokonać :P
Np. Zamiast litery l [ el ] pisz duże i ! [ Na moviestarplanet małe l i duże i wyglądają tak samo ;) Dzięki temu słowo blog można napisać! :D ] Innym sposobem są iksy - SxŁxOxWxO. Ale to się dłużej pisze :| Można też wstawiać ○ lub ♥ zamiast litery o. ;) No dobra, kończę i idę robić lekcje!

Papatqi,
~Staszeg.  [ LOGO NIEDŁUGO ;) ]



1 komentarz :

  1. Za dużo emotikon. Popatrz na np. moje posty. Lepiej wygląda, gdy jest 0 emotikon

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)