Strony

Menu

29 wrz 2015

Post powitalny^^

 ~Dżem dobry!~
Heloł!:* Pewnie już wiecie, że jestem nową redaktorką? Jak nie, to już wiesz!

Jestem Andżelika i interesuję się aktorstwem i rysowaniem/szkicowaniem. Uwielbiam konie i szczeniaki. Ciekawi mnie również pływanie i weterynarstwo. Sama posiadam psa o imieniu Damon (Dejmon) no a konia to nie pomieszczę w bloku xDD Jestem miła, ZAWSZE szczera (no prawie zawsze xd) i zakręcona. To takie ogólne ,cechy'. 
 Na Msp jestem  catvalentine1 i obecnie posiadam 25 level. Najbardziej lubię tam robić filmy. Mam tysiącznajomych, a co dziwne zero lagów. Posty będą co jakieś 2 dni? Albo w wolny czas c: Będę się starała robić długie. Oczywiście, nie ten pownieważ mam za mało czasu i taki post u mnie jest zasze 
krótki xD Chcę dodać, że mogę robić loga na zamówienie. Napewno to nic nie kosztuje xd Myślę, że to tyle.

~Ążelik.





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)